Gå til innhold

komando i sengen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et lite problem..

Når jeg har sex med elskeren min så hender det at jeg får lyst til å ha en annen stilling enn den vi har for øyeblikket, litt varisjon skader vel aldri?;)

Sier da gjerne: jeg vil ...., eller: vil du ...? Problemet mitt er at han, de siste to-tre gangene jeg har spurt om noe, har svart: nei ikke nå.. og så holder vi på i stillingen han har valgt til vi kommer..

Det gjør meg ikke noe at han ta mest føring i sengen, men det er frustrerende å få lyst til noe(ri, suge, bli slikket, tatt bakfra, etc) og så få nei til svar når jeg ytrer ønske om det. Så merker jeg heller lar være å spør nå, enn å risikere å bli litt skuffet. Om dere synest dette ikke var så mange ganger, så spiller det ikke noe rolle, for poenge er at det har blitt nok nei svar på rad for min del. Har ikke så god selvtillitt i senga akkurat.

Har lurt på om jeg skal ta det opp med han, men ønsker heller finne måter å få han med på det jeg ønsker ved ord og handlig i senga, enn ved å fortelle han på forhånd at han må høre på meg. Vil liksom ikke at pluslig sier ja til ting han ikke har lyst til pga at han ikke vil skuffe meg..

Er noen som har gode råd om hvordan få han med på det jeg ønsker, med ord og handling i senga? Er jo tullete at han alltid skal bestemme.. og misstenker jeg vil gå lei.. men det har jeg da ikke lyst til..

Er sikker mange som nå vil si at han er egoistisk og kun tenker på seg selv.. men det gjør han ikke. Han er alltid veldig fokusert på å gi meg orgasme..

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet
Hei

Jeg har et lite problem..

Når jeg har sex med elskeren min så hender det at jeg får lyst til å ha en annen stilling enn den vi har for øyeblikket, litt varisjon skader vel aldri?;)

Sier da gjerne: jeg vil ...., eller: vil du ...? Problemet mitt er at han, de siste to-tre gangene jeg har spurt om noe, har svart: nei ikke nå.. og så holder vi på i stillingen han har valgt til vi kommer..

Det gjør meg ikke noe at han ta mest føring i sengen, men det er frustrerende å få lyst til noe(ri, suge, bli slikket, tatt bakfra, etc) og så få nei til svar når jeg ytrer ønske om det. Så merker jeg heller lar være å spør nå, enn å risikere å bli litt skuffet. Om dere synest dette ikke var så mange ganger, så spiller det ikke noe rolle, for poenge er at det har blitt nok nei svar på rad for min del. Har ikke så god selvtillitt i senga akkurat.

Har lurt på om jeg skal ta det opp med han, men ønsker heller finne måter å få han med på det jeg ønsker ved ord og handlig i senga, enn ved å fortelle han på forhånd at han må høre på meg. Vil liksom ikke at pluslig sier ja til ting han ikke har lyst til pga at han ikke vil skuffe meg..

Er noen som har gode råd om hvordan få han med på det jeg ønsker, med ord og handling i senga? Er jo tullete at han alltid skal bestemme.. og misstenker jeg vil gå lei.. men det har jeg da ikke lyst til..

Er sikker mange som nå vil si at han er egoistisk og kun tenker på seg selv.. men det gjør han ikke. Han er alltid veldig fokusert på å gi meg orgasme..

Kjøp deg en aldri så liten pisk, kle deg i lakk-korsett å si: Nå er det min tur å bestemme!! Nå gjør du som jeg vil ellers så straffer jeg deg! :ler:

Skrevet

hm ... du kan jo prøve å bare ta styringen, uten å spørre om han vil.

Bare prøv å snu deg når du føler for det og se hva som skjer. Vær bestemt. Handlinger sier mer enn ord. Noen mannfolk syns det er ganske pirrende når kvinnen tar over styringen litt ;)

Skrevet

Kjøp deg håndjern, lås han fast når han sover eller er litt ufokusert, tadaa du kan gjøre hva du vil og vise han at det er ikke så farlig å prøve ut nye ting ;)

Skrevet

sier som Modern Woman, gjør, ikke spør.

Om du har lyst til å endre stilling, flytt deg vekk fra den stillingen du er i, snu deg (om du har lyst bakfra).

Det er ikke noen grunn til at du skal spør om å få endre stilling, gjøre noe annet, så lenge dere ikke er enige om at han er den dominante, så er dere to som har sex.

Men vet du om han liker disse andre stillingene?

f.eks bakfra, dersom dere har gjort det før og du vet at han liker det, så ville jeg bare flyttet meg dit.

Vet du ikke om han liker noe derimot, så spør ham utenfor selve akten, hør med ham om han liker det, finn ut litt mer om ham og hans tenningsmønster, så du ikke prøver å få ham til å gjøre noe han faktisk ikke vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...