Gå til innhold

Juni bruder- hvordan er det med dere?


Juni-brud

Anbefalte innlegg

Hvordan går planleggingen hos dere?

Jeg begynte å planlegge i gooood tid før bryllupet, men nå :roll:

Det som er ordnet er; Kjolen min, slør og tiara, sko, klær til sambo, transport, kirke, lokale, mat, musikk.

Det som gjenstår er; Kjøpe inn alt av alkohol og mineralvann, snacks, servietter til middag og kaffe, sangpermen, kirkeprogrammet.

Vi hadde tenkt til å lage sangpermen og kirkeprogrammet helgen før, men sånn blir det ikke!!!

Vi skal ha bryllupssamtale med presten den 27. mai, da skal vi plukke ut salmer og få vite gangen i bryllupet, så skulle bruke lørdag og søndag på å lage dem, men sambos forlover skal ha utdrikningslaget hans da :o

Sliter litt nå...

Syntes det er dumt at det ble den helgen, da han spurter meg om når det passet for meg, sa jeg alle helger BORTSETT FRA den siste!!!

Men, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal gifte oss på samme dag som dere :lol: , og det ser ut til at vi har kommet omtrent like langt også.

Det som er klart er: Brudekjolen+ alt tilbehør, antrekket til samboeren min, antrekket til brudesvennen og brudepiken. Frisør, transport, lokale, fotograf. Jeg har laget alle bordkortene + meny, brudebuketten er bestillt, det samme er corsage, svennestav og brudepikebukett. Alt pynteutstyr, kaker etc. er bestilt. Overnatting er ordnet.

Det som gjenstår er innkjøp av alkohol, bestilling av hudpleietime, time hos fotpleie og time for å ordne neglene mine. Vi er i dialog med et band, så avtalen må closes. Også har vi ikke hørt et knyst fra prestensiden vi sendte inn papirene, så vi må ringe og avtale et møte med han. Vi skal vies ute ved et lysthus på en gammel adelsgård, og har ikke peiling på hva vi skal gjøre, si etc....

Sanger skal vi ikke ha.

Nå er det ikke lenge igjen da.... Og så går jo en eller to helger bort til utdrikkingslag.

Lykke til, jeg gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi gifter oss 28. juni og tror vi er i rute. Det oppstod et slags vakum for en måneds tid siden, og vi har derfor vært litt late med detaljplanlegging, men det er vel mest fordi vi tror vi har alt i boks.

Jeg henter kjolen min, ferdig tilpasset, på torsdag. Det gjenstår å leie kjole og hvitt til tre brudesvenner. Vi skal snakke med organisten samme dag som min kjære er i Danmark på utdrikkingslag (dette vet jo ikke han da..)

Ellers er ikke blomster/brudebukett bestillt, vi har 15. mai som limit for påmelding, så da kan vi begynne å tenke bordsetting. Ellers - vi vet ikke hvilke salmer vi skal ha i kirka, tar imot gode forslag med takk!

Etter å ha lest litt her inne ser jeg til min skrekk at jeg kanskje bør skrive en tale til min kjære - og det gjenstår ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss også 28.juni, og har ikke noe panikk ennå, for å si det sånn. (Nå er det mer eksamen enn bryllup, kan man si...)

Jeg vet at kjolen min er kommet til brudesalongen, men har ikke vært til tilpassing ennå - når må/bør jeg gjøre det? (Har lysst til å vente til etter eksamen...) Skoene er også klare. Bukett har jeg ikke bestilt - tror ikke man behøver gjøre det før en måned før eller sånn... Skal ringe en av de nærmeste dagene for å høre med frisøren når de har satt meg opp til prøvetime. Brudgommen må bare ha seg en fin skjorte, så er han 'i boks'.

Vi feirer på hotell, så mat og drikke bekymrer vi oss lite om. Fotograf er bestilt, + en amatør som skal fotografere utenom.

Vi har sendt avgårde haugevis av info. til toastmaster og forlovere. Ønskeliste er lagt hos våre foreldre og forlovere.

Forslag til kirkeprogram er laget, + forside til sangheftene, og litt av innholdet (min far skal ta seg av trykking og sånn...).

Vi har ordna overnatting til den nærmeste familien, resten har vi gitt tips om ulike overnattingssteder, i ulike prisklasser.

Vi driver og tenker på hvordan all transport skal ordnes - særlig på selve dagen.

Seremonien i kirken er stort sett 'i boks' - med solister og alt.

Kommer ikke på mer. Men det er mye mer. Mye småting - men de må jo ordnes de også. F.eks. snakke med organist om når hun kan øve med solistene. Eller - som sagt - prøve kjolen så de får sydd den inn...

Jaja - vi skal nok bli gifte tror jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg går også rundt i et vakum. Har kjole, klær til ham, catering, servitører, bartendere etc. Men nå gjeenstår detaljer. Som å ringe organisten, som å kjøpe inn alkohol og nattmat og servietter og lys. Som å bestemme oss for dessert. Og jeg føler at jeg ikke gidder mer.

Vil bare dra på bryllupsreise jeg nå.

Men,men, det kommer seg vel om en stund.

*tar meg i nakkeskinnet*

Gifter meg 14.06.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alita

Hei Junibruder!!!!

Ja tenk nå er dagen snart her, det begynner virkelig å krible litt imagen.

Ha nok det meste i boks.Bare små detaljer igjen.

Prøvetimen hos frisøren & prestebesøk neste uke, all mat å drikke er prekevert.

Utdrikningslaget var i helgen , stor sukkses for den kommende bruden, fikk en flott hurtirute tur med mye morro.Virkelig et minne for livet.mange er jo bekymret for utdrikkningslaget med tanke på seriøs utdriting!!!!, Jeg fikk bestemme selv hvor mye av den sorten jeg ville ha,å tro meg det ble en del uventede ting utover kvelden.Men absolut ingen stor fyllekule, selv om bruden var godt på en snurr!!!!Er kjempe taknemmelig til de som ordnet alt sammen!!!!!!!

Så nå er det bare å vente på den store dagen, har på følelsen at dette vil gå bare bra !! LYKKE TIL ALLESAMMEN!!!!!!!

Hilsen spendt juni brud!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan jeg har det og hvordan planleggingen går er to litt forskjellige sider av litt forskjellige saker.

Jeg synes vi har kommet kjempelangt og jeg synes at de siste detaljene også begynner å komme på plass nå som min kjære trår til.

Sjekk ut denne websiden, jeg orker ikke å skrive inn alt her :-)

http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...