Gjest ffa Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Heisann! Jeg og kjæresten har et veldig tilfredsstillende sexliv, bortsett fra en ting. Han er overvektig, og selv om han ikke er sånn kjempestor så har han mye 'flesk' i området rundt penis. Dette gjør at penis liksom 'forsvinner' litt, spesielt hvis han er øverst, og blir for kort rett og slett. Det jeg lurer på er om noen har noen gode tips til stillinger vi kan prøve for å få maks uttelling? Han er jo egentlig godt utstyrt... Det hjelper litt hvis jeg er på topp, men skulle gjerne gått dypere.. (ps. slanking trenger ikke nevnes, han jobber med saken..)
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 En fornuftig slankekur og kostholdsendring?
lillemy8808 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Han jobber med slanking sier du.. hva gjør han? Bare kosthold eller også trening? For det jeg tenker kan hjelpe "nå", er om han fikk strammet opp kroppen litt? At han prioriteter trening som gjør akkurat det, så han jo da forbrenne kalorier og stramme muskler i de områdene han trener mest.. så kan dere kanskje merke noe forskjell "før" han er slankere, om du skjønner? Er jo uansett verdens beste motivasjon å få et enda bedre sexliv så lenge han kommer seg i bedre form da! Hva med at han står og tar deg bakfra? For da står han og "flesket" ikke detter ned rundt penis, men henger ned, om du forstår? Hvis det kan hjelpe da?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Søk på google overweight sex positions etc.
Suzy Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Tenkte også umiddelbart på bakfra - men det aller beste må vel være om han ligger på rygg og du sitter oppå ham. Da flytter vel "flesket" seg unna penisen og du får god tilgang, dessuten kan du justere hvor mye i vegen magen hans kommer ved å sette deg opp/legge deg fremover alt ettersom. Så bra at han er i gang med jobben med å gå ned - støtt opp og motiver ham, så blir det nok bra
Gjest døh Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 En fornuftig slankekur og kostholdsendring? hva med å lese hele innlegget'a?
Gjest TS Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Han jobber med slanking sier du.. hva gjør han? Bare kosthold eller også trening? For det jeg tenker kan hjelpe "nå", er om han fikk strammet opp kroppen litt? At han prioriteter trening som gjør akkurat det, så han jo da forbrenne kalorier og stramme muskler i de områdene han trener mest.. så kan dere kanskje merke noe forskjell "før" han er slankere, om du skjønner? Er jo uansett verdens beste motivasjon å få et enda bedre sexliv så lenge han kommer seg i bedre form da! Hva med at han står og tar deg bakfra? For da står han og "flesket" ikke detter ned rundt penis, men henger ned, om du forstår? Hvis det kan hjelpe da? Han trener også ja (flinke mannen :love: ) Jeg trener ganske mye selv, men vet ikke om noen øvelser som kan stramme opp akkurat det området 'under' magen..vet ikke en gang hva det kalles, he he.. Har du noen tips? Vi har prøvd bakfra og det funker enda dårligere enn 'vanlig' misjonær.. Da blir han for 'kort'. Problemet er at han er ganske stram, men likevel tjukk om du skjønner hva jeg mener? Han er liksom 'kompakt', det er ikke noe som henger og slenger...(heldigvis..) Tar gjerne i mot flere tips!!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Jeg trener ganske mye selv, men vet ikke om noen øvelser som kan stramme opp akkurat det området 'under' magen.. Han får nok ikke noe særlig fremgang ved å fokusere på spesielle øvelser. For å "stramme opp" må man forbruke mer energi enn man tar inn slik at fettet forsvinner jevnt over hele kroppen. Det går ikke an å punktforbrenne fett fra et bestemt sted på kroppen, dessverre. Å spise mindre og trene mer kondisjon er det som kommer til å hjelpe, så han får bare stå på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå