Miamor Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 I dag har jeg vært og tatt brasiliansk! Har tenkt på det lenge, og bestilte i går, så jeg slapp å grue meg så lenge. Det gjorde temmelig vondt, følte meg omtrent som etter å ha trukket visdomtennene, bortsett fra at jeg i tillegg nå følte meg beglodd inni de mest private ehem! Jaja, nå er jeg ihvertfall hårfri, foruten en liten stripe foran. Etter råd fra noen her på KG smurte jeg "Hårstopp-krem"på etterpå, og da begynte det å svi noe helt jæv.... Kan noen fortelle meg om det kommer til å bli like vondt å vokse neste gang??? Håper jo det blir en stund til, men... Hvor lant tid tar det til jeg må til pers igjen? Gleder meg til å slippe å barbere, er lite fornøyd med å bli kalt Bolla Pinnsvin av sambo! :-) Akkurat nå er det litt ømt og vondt, går rundt "midt i buksa" og gleder meg til ømheten går over. Noen som har erfaring med brasiliansk voks? Gjør dere det hjemme etterhvert, eller?
Suzy Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Første gangen går du "midt i buksa" ja men etterhvert går det greiere. Jeg gjør det på salong og ikke sjøl - vnskelig å komme til. Du bør gå ca hver femte uke for å holde det vedlike og hårsekkene svekkes etterhvert så hårveksten blir svakere og det går lettere
Miamor Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar, Suzy :-D Har du brukt noe krem, eller var det 400 bortkastede kroner? Sånn som den svei, både fysisk og i lommeboka. bør den virke!
Suzy Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har brukt både krem og spray - mest for å unngå inngrodde hår og syns det fungerer, men tror ikke hverken krem eller spray kosta så mye. De var nå drøye begge to. Kan trøste deg med at brasiliansk definitivt er verdt det i form av økt følsomhet og høy sexy-faktor på hjemmebane hos meg i allefall
Gjest Lilleulv Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Dette har jeg vurdert i flere år, men jeg er rett og slett for feig... Synes det høres så jævlig ut!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har tatt det en gang og skal ikke ta det igjen...jeg så ikke ut etterpå og det kom nye hår ut etter 3 dager...da hadde jeg spart en stund så hårene var ikke for korte. Og den kremen sved noe sinnsykt ja!
Mirepoix Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Pleier å gjøre det selv jeg, ihvertfall om sommeren! Er jo så mye mer praktisk enn det er å barbere.. Men vondt er det!! off.. gruer meg vær eneste gang, men hårene blir "vandt" til det, og det går lettere etterhvert=)
Cienna Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Første gangen ville jeg gi meg når hun hadde tatt halvparten....hadde sett bra ut hva? Hehe...men holdt ut. Ble overrasket over hvor greit det gikk neste gang...Og nå har jeg gjort det i 6 mnd. og har blitt en 10 minutters kunde Ritsj, rasj så var det over...
Gjest Bifilia Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Som de andre sier, de første gangene gjør det vondt, men det blir greiere etterhvert. Jeg går til salong hver 3. uke for å få bli glatt og pen, og har gjort det i 5-6 år nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå