Gå til innhold

83 %


waco

Anbefalte innlegg

Jeg må vel innrømme at jeg er iblant dem som for fem år siden neppe trodde at Norge kom til å flagge dersom Ari Behn fikk en datter.

Vi husker 15 februar, da Collin skapte Irak som et fiendebilde. Altså dersom ikke Irak ødelegger masseødeleggelsevåpen så skader Irak hele verdens terrorbalanse, jammen fikk han rett, bare at det er Usa som fucker opp til de grader. 83 % av amerikanerne daua av noe dem kaller "friendly fire" altså vennligsinnet amerikanske kuler har drept flerparten av de falne. Så dersom Mr Collin leser dette med oversettelse har jeg et spørsmål til ham, - er det IRAK eller USA som er farlige i denne sammenheng?

Og mens jeg enda husker på det. Jeg har alltid lurt på hvorfor menn får flerparten av bøtene her i Norge, men å pisse utendørs eller kjøre fort er jo mannlige aktiviteter. Derfor foreslår jeg følgende får å bøte opp denne ujevnheten, nemlig å bøtelegge jenter som lyver.

La meg ta en x'dame av meg for eksempel, dengang for mange år siden skulle hun til Chile, og jeg satt på et storsenter sammen med henne hvor jeg forklarte at nå er lenkene brytet opp og du kan harve med hvem du vil, duuu taaaar feeeeil Waco sutret hun, akkurat som om jeg liksom skulle ha tatt feil. Jeg ga henne en tremånedersfrist på å leve sølibatbekjentskapen, men hun brøt den etter fjorten dager.

Teller ikke kvinnenes ord? Bør vi ikke kunne utstende bøter på den slags oppførsel? Man får tutebot på sjuhundre for å tute, bør ikke kvinner få femtusen får å ødelegge den moralske verdighet i landet?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle finne deg en kvinne som er så gammel at du ikke har date på storsenter som eneste alternativ? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden da, - og det var på cafeterian, - jeg ville opplyse henne om at hun kanskje ikke var så dydig som hun latet som, selvsagt går det troll i ord og fanten har rett.

Men om det var under rulletrappa eller i ei handlevogn, spiller det egentlig noe rolle?

Waco

Som begynner å bøtelegge kvinner allerede idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen waco - han George har jo sagt at krigen er over, den. at det står noen soldater igjen, er jo bare for å overbevise folk om at de ikke er okkupert......

Hvem som er fienden? Kanskje den som har den leken som er gjevest for øyeblikket, enten det er olje eller andre morosaker.

Klart menn blir mest bøtelagt, noe annet ville forbauset meg, så mange rare greier menn har for seg. Tisse navnet sitt på husvegger - det er det bare menn som gjør......

Lyve, derimot - det er en aktivitet "tilpasset" begge kjønn - og jeg lurer på om ikke menn ville toppet statistikken også der - hvis løgn ble bøtelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like "imponerende" hvor mange forskjellige temaer noen klarer å rote sammen i ett innlegg... Et sånt "dette irriterer meg i dag" innlegg?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Regner med at dette var en fleip, Minnie, men den var vel litt drøy? Hege

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet

Minnie

Hadde Waco skrevet noe tilsvarende om Minnie hadde det blitt ramaskrik!

Siterer fra reglene :

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Personangrep/persondebatter

Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke.

Tydelig at dette bare gjelder enkelte.....

Og jada, Minnie jeg forsto at det var en spøk men så har nå jeg "bodd" inne på KG like lenge som deg og vet godt at Waco tåler spøken, eller hva Waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Hadde Waco skrevet noe tilsvarende om Minnie hadde det blitt ramaskrik!

Siterer fra reglene :

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Personangrep/persondebatter

Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke.

Tydelig at dette bare gjelder enkelte.....

Og jada, Minnie jeg forsto at det var en spøk men så har nå jeg "bodd" inne på KG like lenge som deg og vet godt at Waco tåler spøken, eller hva Waco?

Synes ikke det var en krenkende uttalelse av Minnie - det er vel ikke noe nedsettende i det å gå på trygd i seg selv (her er det Flo som stigmatiserer litt kanskje ... ) - og å røyke hasj er vel heller ikke ensbetydende med å være mindre oppegående.

Så jeg skjønner ikke - synes det var en litt morsom spøk - som hintet mot at Waco bare sitter og venter på trygda for å bare kunne sitte og røyke hasj og utfolde seg her på forumet fram til neste trygdeutbetaling...

(Minnie er jo ganske mye her selv, og det er mange av oss, trygd eller ikke trygd, hasj eller vin eller kaffe ... det er vel også mange arbeidsgivere som skulle visst rundt omkring ...) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer irriterende at dere ikke legger merke til at over åtti prosent av amerikanerne har blitt skudd av sine egne når det var IRAK som var hovedfienden....

Ca 20 amerikanere har blitt drept av irakiske styrker, mens amerikanerne har drept flerfoldige tusen, forholdstallet er 1 : 850

Ingen leer så mye på øyelokket,.....

Men at Waco røyker tjall av og til, deeeet er mye viktigere dere...

Waco

Man kan ikke gjøre annet enn å smile.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var en krenkende uttalelse av Minnie - det er vel ikke noe nedsettende i det å gå på trygd i seg selv (her er det Flo som stigmatiserer litt kanskje ... ) - og å røyke hasj er vel heller ikke ensbetydende med å være mindre oppegående.

Å "påstå" at personer utfører en straffbar handling på vel i høy grad være krenkende.

Om du leser innlegget litt bedre hadde du forstått at hele poenget var at når noen skriver det minste lille "nedsettende" om Minnie blir det opprør i det Minnieske hjem med en gang. Om hun gjør det samme mot andre hører vi lite rop etter moderatorer om sletting. DET var poenget! Ikke "spøken" om trygd og hasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo, ikke glem at Minnie er verdens mest uinteressante person. Man velger selv om man skal ta henne alvorlig. Og hvis det er sånn at man skal bli deppa for hvert eneste innlegg må man være svært selvhøytidelig, - og er det noe vits det da?

Det kan sammenlignes med jenter som speiler seg til enhver tid, ingenting minner så mye om desperathet og dårlig samvittighet.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hege
Tydelig at dette bare gjelder enkelte.....

Flo*, det er nå en gang slik at vi ikke sitter og stirrer på skjermen bare i tilfelle noen skulle komme til å poste et regelbrudd. Altså kan det ta litt tid av og til.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke jeg bedt om at noe skal slettes men du forsto i allefall mitt poeng. Takk for det Hege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo, om en sier at jeg er en sprøytenarkoman som selger rompa mi på bingo'n på grønland, så svarer jeg javel, så fint at du kjenner til detaljene rundt mitt liv.

Om jeg hadde blitt lei meg eller sur? Neppe. Og når noen sier at det er kriminelt, er min oppfattning at det er lovverket det er noe galt med, så det ville heller ikke plaget meg det minste grann

Waco

La folk ha illusjonene sine i fred.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo-da waco - la merke til at amerikanere i høyeste grad er sin egen største fiende - særlig amerikanske soldater. Hva skal man med fiender når man har sånne venner?

Men krigen er altså slutt - sier han som startet den, selv om sju amerikanse soldater nettopp ble drept - denne gangen av fienden.

Og nå er en ny fred på gang. Denne gangen i Palestina. Ser akkurat hvor godt det nye fredskartet blir mottatt. Rart det der - her sitter dt folk langt unna det som skjer, og tegner streker på noen kart. Minner veldig om slik de gamle kolonimaktene delte f.eks. Afrika en gang i tiden. Det var ikke spesielt vellykket da, og tror neppe det blir vellykket nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...