Gå til innhold

Charter-Svein aka Kongen av Mallorca

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ligger det noe i det eller? Han får, etter min mening, mye unødvenig oppmerksomhet. Dukker opp overalt, hele tida. Og for ikke å snakke om det nye albumet hans; "Kongen av Mallorca"! Gjett om jeg er lei reklamen! Gi oss noe mer fornuftig å se på da... :kaffe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Svein er morsom og underholdende å se på. Men han er litt "bråkete".

Skrevet
Ligger det noe i det eller? Han får, etter min mening, mye unødvenig oppmerksomhet. Dukker opp overalt, hele tida. Og for ikke å snakke om det nye albumet hans; "Kongen av Mallorca"! Gjett om jeg er lei reklamen! Gi oss noe mer fornuftig å se på da... :kaffe:

Virker ikke av-knappen på ditt fjernsynsapparat?

Jeg forstår at ikke alt er like spennende å se på for alle, men klagingen forstår jeg ikke helt. Ingen blir jo tvunget til å se på tv, det er helt valgfritt. ;)

Gjest Gjest_Fiffi_*
Skrevet

Det er enkelte mennesker som burde skånes for seg selv, og Svein er vel en av dem.

Men det er typisk TV3, de finner mennesker som ikke helt vet sitt eget beste. De lager realityprogrammer hvor disse menneskene blir gjort til latter av en hel nasjon.

Gjest gjest stine
Skrevet

Huff, Svein virker uhyre slitsom, ad/hd +++:)

Og med min flax så treffer jeg vel på fyren når jeg en sjelden gang er i syden,-

og da kommer jeg vel antagelig til å rabble fullstendig...

Gjest gjest stine
Skrevet
:fnise:

Tuuuusen takk, akkorat det jeg trengte, ha ha ha ha

Skrevet
Virker ikke av-knappen på ditt fjernsynsapparat?

Jeg forstår at ikke alt er like spennende å se på for alle, men klagingen forstår jeg ikke helt. Ingen blir jo tvunget til å se på tv, det er helt valgfritt. ;)

Jojo, av-knappen fungerer den, men hvis jeg skulle slått av tvn hver gang den reklamen kom, så måtte den vært av hele tida... ;) Er ikke så glad i zapping heller. Liker å se på tv, men han er over alt, hele tida!

Skrevet
Huff, Svein virker uhyre slitsom, ad/hd +++:)

Og med min flax så treffer jeg vel på fyren når jeg en sjelden gang er i syden,-

og da kommer jeg vel antagelig til å rabble fullstendig...

Hæh, hva mener du?? Dere kunne jo sunget "Kongen av Mallorca" hele natta og smurt inn lettkledde damer med olje! Helt topp det! Hehe..

Be ihvertfall ikke om autografen dersom du skulle treffe på ham; da blir han vel bare mer gira ;)

Skrevet

Ja, jeg mener at han er av typen som burde beskyttes mot seg selv...

Han har underholdningsverdi, men skjønner ikke at han burde sette en grense for hva han blir med på. Sånt kan ende i tragedie.

Skrevet

Det er trasig når folk blir nærmest hausa opp slik, og deretter ledd bak ryggen på.

Skrevet
Det er trasig når folk blir nærmest hausa opp slik, og deretter ledd bak ryggen på.

Ja, det er nettopp det; det var jo det mange gjorde bak Sven O.s rygg. Han blir jo en narr. Lurer på om han oppdager det selv en gang og angrer på det bildet han selv har vært med å lage av seg selv, eller om han bare nyter alt fullt ut til evig tid.

Skrevet

Han er ikke overalt. Jeg aner ikke hvem denne fyren er. Noe sier meg at det kanskje er like greit.

Gjest divertido
Skrevet

Jeg synes Svein fra Charterfeber er morsom på TV. Han ser ut til å like mennesker, og folk ser ut til å like ham.

Om han kan virke anmasende på noen, så er det vel bare for dem å skygge banen.

Bra å synge er han også.

Skrevet

Den mannen må være virkelig fattig på selvinnsikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...