Gjest siiss Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Da jeg traff kjæresten min visste jeg at han var glad i sex, men jeg var ikke klar over i hvor stor grad. Han ville ha sex vær dag (og gjerne flere ganger om dagen), jeg er glad i sex jeg også, men følte at han ville ha sex HELE tiden, og jeg begynte å føle meg litt presset. Men etter en liten periode vi var i fårlig form begge to, merket jeg at jeg savnet sex, og etter det er det gjerne jeg som vil ha sex flere ganger daglig. Jeg vet han har vekket noe dyrisk i meg, en kåthet jeg ikke helt var klar over at jeg hadde, men som jeg setter pris på nå. Nå lurer jeg på om noen har noen tips til hva vi kan gjøre for å ikke miste spenningen, at sex ikke blir til en kjedelig rutine? Også lurer jeg på om det er sant at ananasjuice forandrer smaken på sæd? Isåfall kan den gjøre det samme for kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Annanas skal funke for de fleste. Det er jo uansett bare å gjøre deres eget eksperiment. Ikke mere krevende enn å spise litt annanas. For å bevare spenningen er det mye man kan gjøre, mye har med selve forholdet å gjøre, men jeg skal gi noen tips om det som har mest med selve sexen å gjøre. Jeg tror de viktige ingrediensene er variasjon i betydningen å utforske helt nye ting, variasjon i betydningen å veksle mellome flere ting dere allerede liker i et fornuftig mønster og dybde som i å gå dypt inn i visse ting. Når det gjelder å prøve nye ting vil jeg bare annbefalle dere å være utforskende med alt av leketøye, rollespill, steder stillinger, teknikker, fantasier osv osv som dere kan. Lett rundt på nettet på sider om sex, snakk med folk og vær nysgjerrig, les bøker om sex og les god erotisk litteratur. Alt dette gir ideer til hva som kan gjøres og det er mere enn dere tror;) Når det gjelder å gå i dybden så tenker jeg på ting som at man dyrker visse typer rollespill veldig langt (gjerne over lang tid) og gjør dem mere subtile og intense. Mulighetene for å gå i dybden innen Dominans og underkastelse eventuelt SM er enorm. Et annet område hvor man kan gå i dybden i det uendelige er tantrisk og taoistisk sex. Tantra lærer deg å gå dybt inn i opplevelsene og få dypere og dypere emosjonell kontakt og sterkere og sterkere orgasmer. Når man har funnet flere ting man liker så tror jeg det er viktig å variere mellom disse. Selv om man blir helt hekta på dyp spirituell tanrisk sex og når nye høyder med det så kan man bli lei av det også fordi hvis man bare gjør det fordi det er veldig innenfor samme tematikk. Derfor er det lurt å veksle med røffere sex og helt andre ting. Tenk på det som å spise inndlingspålegget ditt hver dag. Du bruker det opp hvis ikke du varierer med et par andre. Men, hvis du varierer mellom de topp 3-4 favorittpåleggene så blir du ikke lei noen gang. Je hadde en periode hvor jeg nærmest bare spiste kaviar. Etter det likte jeg det ikke på flere år. Ikke gjør det samme med sexen. Tantra.com er en bra side. Mantak chias multiorgasmic couple er bra. Det er også David Deidas enlihtened sex, urban tantra, spectacular sex av annie sprinkle, Søk på joseph kramer og erotic massage hans sider er fantastiske, sexuality.org har veldig mye bra om alt. Jeg vil også annbefale å i perioder bruke en del energi på teknikk fra bra bøker. Teknikk gir ved siden av gode resultater også en variasjon fra det man vanligvis gjør og innspirasjon til å variere teknikken selv. Selv om det viktigste er å være i øyeblikket og slippe seg løs så er det mye mere å hente fra teknikk en folk tror og faktisk definitivt i forhold til å bevare spenning og gi variasjon. Sist men ikke minst vil jeg si at kombinasjonen av hardt, røft og dirty med kjærlig varmt og intimt for meg og tror jjeg de fleste andre er den ultimate sexen. Her er en beskrivelse av hvordan det kan gjøres: Once the kissing starts, whether it's at the club or in your bedroom, always leave her wanting more. Pull away mid-kiss and smile....Tease her like crazy...Kiss her neck, blow on it, and pull away. Reach behind above her neck, pull her hair back, and bite it lightly...Drive her nuts! Sitatet er forkortet og resten finnes her: http://www.bristollair.com/outer-game/tech...ting-it-on.html Trille (mod) Endret 15. februar 2008 av Trille
Gjest Siiss Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Trille, Tusen takk for et flott og langt svar med mange gode tips:) Begynner med det samme å lese om tantrisk sex, spennende:P
Mrs. K Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå