Gå til innhold

Hvilken bil?

Amic@

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte bil (har firmabil) og har nå fått beskjed om å si fra hvilken bil jeg skal ha.... Og hjelpes så mye det er å velge mellom. Har lyst på en liten grei bil, som likevel er litt tøff, har plass til barnesete bak, og helst automat. Ellers har jeg få kriterier.. Jobber sammen med masse mannfolk, og det hadde vært litt kult å komme på møter i en litt schtilig bil etter mange ord i en dønn kjedelig varebil....

Pris da 250 000...

Noen forslag? Foreløpig holder jeg en knapp på en Mini Cooper som jeg syns er skikkelig kul, men usikker på hvordan jeg skal klare å få inn et bakovervendt sete samt feste ungen i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du kjøre langt ville jeg ha spurt om en bil med minimum 2.0 liter. Gjerne ltt stor bil. Toyota camry tror jeg er behagelig på lange turer. Ikke kjøp bil med kort "snute" eller stutt "hekk" hvis du har unge med. Småbiler er sikkert praktisk og grei å parkere med men ville ikke vært i bilen om det skulle smelle.

Toyota corolla er gode biler. Audi kan være ok. BMW. Saab er gode men dyre... Volvo stort sett knall biler som er trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du enn velger, IKKE velg Volkswagen Caddy av denne typen:

Caddy

De er veldig kjedelige og ikke spesielt originale... Da har jeg mer sansen for Volkswagen Touran. Men de er kanskje for dyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...