Brella Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg var hos Laserklinikken i går og fjernet noen føflekker. Det var en han ikke ville fjerne siden den så litt mystisk ut. Den var rund og brun, men det var litt rødt på den. Jeg har egentlig ikke anledning til å dra til legen før etter helgen, er det krise? Utvikler kreften seg fort lissom? Hilsen bekymret :S
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Du kan vel ringe legen i dag og bestille en time? Du hadde sannsynligvis ikke fått legetime for dette i dag uansett. De fleste føflekker er ufarlige. Men hvis legen ikke er helt sikker sender h*n inn en celleprøve. Det er sannsynligvis dette laserklinikken ikke kan gjøre. Det finnes ulike typer hudkreft. Kun en av disse hudkrefttypene kan være alvorlig. De aller fleste føflekker er helt ufarlige, og trenger ingen behandling.
Brella Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Nei, de har sånn ordning hos min lege at man ringer om morgenen man skal ha time, så får man time samme dag.. Så jeg får vel ringe på mandag. Men nå kommer jeg jo til å tenke på denne flekken hele helgen ;o Finnes det noen private leger som er åpne i helgene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå