Gå til innhold

Call girl fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har overhodet ikke lyst til å prostituere meg i noen konvensjonell forstand, det vil si ha sex for å tjene penger. Men, jeg tenner utrolig på tanken om å finne en kjekk mann på internett og ta betalt av ham for sex. Da tenker jeg mere på det som et rollespill og jeg har ikke noe ønske eller behov for pengene, men vil ta dem i mot fordi det er viktig for fantasien at han tror at jeg er en vanlig carl girl. Jeg tenker å gjøre dette en gang eller tre. Tenner vanvittig på det. Pengene tenker jeg å gi til Redd Barna eller noe for å tydeligjøre for meg selv at jeg ikke gjør dette for pengenes skyld. Er det noen her som har lignende fantasier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Rusler ut igjen. Du vil ikke høre hva jeg har og si*

Gjest Gjest_Bimbo_*
Skrevet

Go for it, girl! Har tenkt samme tanke selv, jeg. Litt sånn hore...

Gjest StockDama
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg.

Men om du virkelig vil ta en en dags prositusjon, så må du ihvertfall forsikre deg om at mannfolket kan stoles på.

Skrevet

Jeg er mann og for meg er prostituerte helt utenkelig. I denne sammenhengen kunne jeg vært fristet......og antagelig gått med på det. :)

Skrevet
Jeg er mann og for meg er prostituerte helt utenkelig. I denne sammenhengen kunne jeg vært fristet......og antagelig gått med på det. :)

Men sånn jeg forsto ts var det meningen at du faktisk skulle tro at hun var en call-girl på ordentlig, ikke bare late som du trodde det.

Tror nok det ville vært både lettere og tryggere for ts om det var et rollespill som begge var med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...