Gå til innhold

korleis unngår ein magesjau

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nokon gode råd? Er det noko eg kan spise eller drikke for å unngå å bli sjuk?

I morgon tidleg skal eg på tur, langhelg til europeisk storby.

På jobb går det omgangssjuke (kvalme, oppkast og slikt) og eit par folk har blitt sjuke i dag og gått heim frå jobben (og eg har vore med dei i heile dag, spist lunsj med dei og vore på møte! Men prøvd å puste i ein annan retning, sjølv om det kanskje ikkje hjelper....).

Kjærasten min, som eg skal reise med, fekk det for to dagar sidan, og byrjar bli bra no. Eg sjølv merker at eg bryggjer på noko. Med verdens verste timing!

Eg har eit lite håp om at det berre er innbildning - men la oss seie at eg er smitta:

- korleis unngå at det bryt ut?

Og om eg blir sjuk:

-er det noko ein kan ta som stoppar det tvert, midlertidig slik at eg i allefall kan reise dit, og evt. fortsette å vere sjuk etter at eg kjem fram på hotellet? Må reise ein halv dag med tog, og ta fly i eit par timar for å kome fram, pluss tog og buss frå flyplassen til hotellet. Det ville vere svært upraktisk å reise med magesjau..... Det finst noko som stoppar diare (imodium? el.l.). Finst det noko som stoppar oppkast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvis du har blitt smittet allerede, er det dessverre ikke mye å få gjort med det. Men hvis du blir syk kan du ta Loperamid, Imodium (som du nevner) eller Travello som har en stoppende effekt ved diaré. Det finnes legemidler som kan hjelpe ved kvalme/oppkast, men jeg tror ikke du får disse uten resept - og du rekker kanskje ikke å få det før du drar. (Et eksempel på kvamestillende legemiddel er Afipran.) Du kan prøve kulltabletter mot kvalme/ oppkast. Dette får du på apoteket. Hvis du blir syk kan du også prøve med paracet/ibuprofen mot de "generelle" plagene (som feber).

Håper at du ikke er smittet, og at du får en super tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...