Gå til innhold

Når kommer gutten ved runking?

Fremhevede innlegg

Gjest ei som lurer
Skrevet

Når jeg runker gutten, og det kommer sæd ut, kommer han da? skal jeg ta pause i runkingen etter sæden er kommet? Det er vell ikke godt å fortsatt bli runka etter orgasmen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

De fleste liker at man fortsetter enten litt med hender eller tunge etter orgasmen også. Men ikke like hardt, bare litt mykere og lettere.

Men hos enkelte så kan de vel ha så følsomt pikkhue at de ikke klarer berøring etterpå. Du må nesten spørre han :)

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Jeg liker at hun fortsetter, men helst hvis hun drar forhuden opp og ned over penishodet. Direkte stimulering av penishodet blir ofte for intenst; det kan vel sammenlignes med det en del kvinner føler ved direkte stimulering av klitoris, tenker jeg.

Skrevet

ikke slutt mens han kommer hvertfall!:) men etterpå blir det for litt vondt ekkelt så avslutt gradvis ganske kjapt elns

Skrevet
Når jeg runker gutten, og det kommer sæd ut, kommer han da? skal jeg ta pause i runkingen etter sæden er kommet? Det er vell ikke godt å fortsatt bli runka etter orgasmen?

Jeg syns du skal spørre han du runker, hva vil han?

Skrevet

Han kommer når jeg kjenner de rykningene der nede, og når de tar slutt, så tar jeg et par forsiktige tak før jeg slutter helt og ikke rører han der nede. Han blir veldig følsom etter orgasmen og vil ikke at noe skal være i kontakt med utstyret etterpå. :)

Men alle er jo forskjellige, så du får nesten høre med han hvordan han liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...