Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater forkortelser. (noen) Folk skriver jo alle litt lengre ord med kun to bokstaver, for eksempel julenissen er JN. Hva synes dere om FK hater du det eller liker du det? Eneste er jo de godkjente forkortelsene i det norske språk, det synes jeg er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Del Skrevet 13. februar 2008 Har aldri hørt om den forkortelsen før og vet heller ikke hva FK er bortsett fra felleskjøpet hehe.. Eneste forkortelsen jeg kjenner til her på KG er sambo istedenfor samboeren hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. februar 2008 #3 Del Skrevet 13. februar 2008 Synes ikke det er så mye forkortelser å se her inne, jeg. LF2M MT and DPS Kara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Del Skrevet 13. februar 2008 LF2M MT and DPS Kara? *har litt wow humor* Sorry, for lav lvl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Del Skrevet 13. februar 2008 Har selv ikke sett noe særlig til forkortelser heller på kg, men hele verden er jo ikke her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 13. februar 2008 #6 Del Skrevet 13. februar 2008 lol k y? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Del Skrevet 13. februar 2008 Har aldri hørt om den forkortelsen før og vet heller ikke hva FK er bortsett fra felleskjøpet hehe.. Eneste forkortelsen jeg kjenner til her på KG er sambo istedenfor samboeren hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva synes dere om FK Selvkomponerte FK'er kan være litt vanskelig å forstå noen ganger. Iallefall hvis man ikke er innmari smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. februar 2008 #9 Del Skrevet 13. februar 2008 *har litt wow humor* Sorry, for lav lvl Lol, det var synd. Håpet noen "tog an". :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå