Gjest Melanie Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei, beskrivelsen på tittelen min sier vel egentlig alt. Jeg lurer på om det er smart av meg å begynne å hoppe over mensen etter å ha gått på Loette i snart 4 mndr. Jeg har så langt ikke hatt noen komplikasjoner, bare litt bivirkninger som større bryster og bittelitt kviser de første dagene jeg begynte på dem (noe som ikke har kommet tilbake. YESS! :gjeiper: Jeg har hørt før at det ikke alltid er så smart å utsette mensen med loette etter bare 4mndr og at man bør vente 6 mndr for man kan oppleve mellomblødninger osv..De som har fortalt meg dette har gått på andre p-piller før som hadde sterkere hormoner og jeg har ikke brukt annet enn loette. Da blir vel sjansen litt annerledes med meg...? Noen som har erfaringer?
DDuck Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Da jeg begynte på loette utsatte eg allerede første mens og det gikk bare fint iværtfall... men jeg er jo ikke lege eller helsesøster så jeg kan jo ike si at det er barre å peise på... hør med helsesøster eller lege så får du nok den informasjonen du burde få
Gjest Melanie Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hmmm. dette er litt rart. Dagen før jeg skulle ta den siste pilla på brettet kom det litt brun utflod. I går da jeg begynte på nytt brett hadde denne fargen blitt sterkere, men mengden hadde ikke økt. I dag har jeg mensensmerter og utfloden er fremdeles brun. Litt rart at dette skulle skje siden jeg går på hormonene. Kan det være at kroppen har blitt vant med at etter 21 dager skal jeg få ''mensen'' og forbereder seg til jeg går av den,eller er det noe rart her? dette har skjedd en gang før men det var bare etter to mndr så jeg tenkte at d bare var litt ubalanse og uansett skulle jeg jo ta de hormonfrie tablettene dagen etter. Trenger råd og erfaringer!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå