Maxine Grey Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Til dere som har deres store dag kommende helg: Fryd dere over hverandre og HA EN GOD BRYLLUPSDAG! Hilsen meg (uten pc i langhelgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Henger meg på her og ønsker alle en fin dag på bryllupsdagen 3. Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernesol Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Dette synes jeg var et flott initiativ fra Mother of the Bride :D Jeg henger meg på og ønsker alle som skal i ilden denne helgen LYKKE TIL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Kan bare støtte de andre: Lykke til! Gleder meg til det blir min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 Ja, LYKKE TIL alle sammen! Nå blir det mange bryllup framover :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. april 2003 #6 Del Skrevet 30. april 2003 Lykke til! Om en uke er det min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Håper dere får en fantastisk dag ! 24 mai er det meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 1. mai 2003 #8 Del Skrevet 1. mai 2003 Lykke til Håper dagen blir over all for ventning og mere til. Kos dere og legg alle bekymringer til side denne dagen, for dagen er deres og bare deres. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. mai 2003 #9 Del Skrevet 1. mai 2003 Vil ønske riktig lykke til jeg også, både til de som skal ut i ilden denne helgen og til de som skal gifte seg senere i sommer! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå