Gå til innhold

Jeg /seksuelt underdanig

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Hei,

Etter mange år i samboerskap og et felles barn er kommet til den erkjennelse at jeg er seksuelt underdanig -er underkastende.

Når det gjelder sexlivet har jeg hele tiden lagt merke til hvor utrolig mye jeg tenner på å bli "dominert". For min del er dette noe som har ligget latent hos meg i mange år, men som jeg ikke har satt ord på før nå. Jeg var tidligere som mange andre skremt. Jeg må innrømme at jeg tenner veldig på å føle meg underlegen, seksuelt sett. Tanken på en stor sterk mann som virkelig tar meg er deilig. Behovet for den følelsen/opplevelsen tar stadig større del i mitt hode. Jeg har nesten ingen erfaring på området.

Samboeren min og jeg viser hverandre gjensidig respekt. Han har flere ganger prøvd å ta den dominerende rollen i sengen, men han klarer sjelden å tre ut av den respektfulle formen i sengen. Min samboer er overhode ikke veldig interessert i å prøve dette videre, så jeg er nå i en fortvilt situasjon. Spørsmålet som jeg ofte stiller meg selv er hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å fantasere om at han bestemmer? At du ikke har lov til å si nei hvis han spør høflig om å få gjøre en ting. Eller at du må gjøre alt for at han skal trives ellers venter det en kjempestraff eller noe?

Skrevet

Jeg har selv lekt med dette i mer enn 15 år. Jeg er selv stor og sterk og er naturlig Dominant. Dette er en fantastisk deilig del av seksuallivet og slike leker kan bidra til å løfte forholdet. Det er trist om du ikke skulle få leve ut denne siden. Din samboer er sikkert usikker på å tre inn i denne rollen. Dere bør forsøke noen enkle leker i starten som ikke krever så mye av den Dominante rollen. I tillegg bør den bygge opp om den respektfulle personen han er. En start kan være at du blir bundet til senga mens han tilfredsstiller deg. Han styrer leken og lar deg ikke komme før han bestemmer. Neste steg kan være å ha deg fastbudet på magen, leke med kroppen din. Du får beskjed om å ligge rolig. Hvis ikke, får du et slag på rumpa. Selvfølgelig er du da ulydig. I slike leker er det den underdanige som styrer grensene. Bruk kodeord når det nærmer seg grensen eller går over grensen. Dess mer "ulydig" du er, dess mer må du straffes. Jeg kunne skrevet bok om dette temaet men...prat sammen og vær litt kreative og se om det er ting du kan like og han kan akseptere. Det beste er om han går fra å akseptere det til å elske det.... :)

Gjest milkyway
Skrevet

Min var også veldig forsiktig i begynnelsen, men etterhvert når jeg forklarte han hvordan jeg liker det, er han ikke redd for å ta av :D Bare ikke la det gå for langt, ellers vil du bli som meg, like smæck in the face så mye at det er ikke nok før du har blåmerker, og det er jo ikke spesielt heldig for hva folk må tro om din kjære! :ler:

Skrevet
Samboeren min og jeg viser hverandre gjensidig respekt. Han har flere ganger prøvd å ta den dominerende rollen i sengen, men han klarer sjelden å tre ut av den respektfulle formen i sengen.

Jeg tenker, og jeg funderer...

Respekt er viktig i et forhold, og i et forhold med (kanskje mer enn) innslag av SM og D/s er det kanskje enda viktigere enn ellers.

Det er stor forskjell på å bli mishandla og å la kjæresten være respektfullt hard med deg, enten det er fysisk eller mentalt. Han får jo lov til dette fordi han er snill og du stoler på ham, ikke sant?

Kanskje kan du bruke denne respekten positivt i samspillet deres?

Det står ingen steder at en sub skal behandles respektløst, og dominansen oppleves vel så sterkt når en dyp, gjensidig respekt ligger i bunnen.

Menn er ganske enkle vesener. Det betyr noen ganger at de synes vi jenter er alt for kompliserte. -For eksempel når vi vil at de skal oppføre seg sånn eller slik.

Det er da vi må forenkle, og formidle tankene våre på en slik måte at de faktisk skjønner hva vi mener.

Har du funnet bilder eller tekster som beskriver hva du ønsker deg? Kanskje kan du skrive en tekst, et scenario sjøl? Vis det til ham, og fortell hva det gjør med deg, så er jeg rimelig sikker på at han enten blir tent eller nysgjerrig.

-Men gjør det enkelt. Vi jenter har så alt for lett for å gjøre ting vanskeligere enn det trenger å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...