Gjest TS Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei, Hehe, kanskje litt snodig spørsmål.. Men jeg lurer på hvordan dere står i dusjen når dere barberer dere nedentil? Gjør dere det når dere dusjer/er på badet sammen med kjæresten? Jeg tror jeg står så usexy som det bare går an! Haha, jeg står liksom med beina fra hverandre, og bøyer knæra, og vrir meg i alle mulige retninger for å få med alt. Og for ikke å snakke om hvor usexy det må se ut når jeg barberer rundt rumpehullet! -Jeg må jo løfte opp beinet slik at huden strammer seg skikkelig der, hvis ikke så kutter man seg bare.. og fysj. Usexy! Nå har det seg slik at han jeg er sammen med har lyst at jeg skal barbere meg imens jeg er der.. Noen tips på måter man kan gjøre dette på, som er syxy? :S
Duplex Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Nå sier du jo at han har lyst til å se på, men hva med å spørre han om å gjøre det? Det er både spennende og sexy
MarianneE Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg lurer på hvordan dere står i dusjen når dere barberer dere nedentil? På føttene.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg står ikke. Sitter på huk. Ikke noen problemer med å rekke verken det ene eller det andre.
Gjest ts Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 På føttene. haha, søta! det hadde jeg igrunn forventet... så flink du er men seriøst står dere og delvis vrir dere i all verdens rare stillinger når dere shaver dere, eller er det bare jeg som er rar?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg står ikke. Sitter på huk. Ikke noen problemer med å rekke verken det ene eller det andre. Ja hvem er det som sier at vi står?
FantasDick Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har nok en del merkelig stillinger når jeg barberer meg nedentil. Jeg liker ikke at han står å stirrer på meg, akkurat, men han kan fint være der sammen med meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Nå har det seg slik at han jeg er sammen med har lyst at jeg skal barbere meg imens jeg er der.. Vil tro det er en fordel at du selv er tilstede da du skal barbere deg ja.
Wildy Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg setter meg ned på huk, ikke noe problem å nå til noe sted og slipper å vri og vende på meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har nok en del merkelig stillinger når jeg barberer meg nedentil. Jeg liker ikke at han står å stirrer på meg, akkurat, men han kan fint være der sammen med meg. Du syns det ja? Hehe... Noen ganger så er skrivefeilene mine så innmari søte
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 På føttene. tipper det var bare du som lo av denne
Gjest Meg! Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg sitter på kne.. har prøvd alt av stillinger som man kan for at det ska bli best resultat. Og det beste resultatet oppnår jeg ved å sitte på knærne, med beina godt spredt... da kan også dusjhodet ligge rett ved siden av slik at det ikke er vanskelig å skylle av barberhøvelen
MarianneE Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 tipper det var bare du som lo av denne Mulig det, men da hadde ihvertfall jeg det morsomt.
Modern woman Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Har dusj i badekar jeg da så badekarskanten er fin å plassere den ene foten på mens jeg barberer meg ...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Mulig det, men da hadde ihvertfall jeg det morsomt. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være slik at i nesten ALLE tråder, så skal det være èn person som skal spre uhygge rundt seg, uansett! Jeg syns kommentaren din var morsom jeg Og skjønner ikke hva som feiler vedkommende som skulle være spydig og påpeke at det antageligvis bare var du som lo av den.. Hvorfor gidder folk å kommentere noe, når kommentaren ikke har noe med tema å gjøre i det hele tatt, og det appåtil bare er en spydig kommentar? Jeg tror det er veldig mange som henger på KG som ikke har det så veldig bra med seg selv, som rett og slett med vilje prøver å spre uhygge fordi det gjør dem glad dersom de får følelsen av å ødelegge for andre... Jøssenavn a gitt. Karmakarmakarma :D
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #16 Skrevet 13. februar 2008 Syns det er veldig deilig når kjæresten barberer meg(når jeg har kjæreste, da....), da blir jeg så glattraka som ei barnerompe..... Når jeg gjør det selv, ser det nok ikke så sexy ut, skrever og vrir og holder på. Greit å være singel og ikke på sjekker`n, trenger ikke barbere så ofte...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 haha, søta! det hadde jeg igrunn forventet... så flink du er men seriøst står dere og delvis vrir dere i all verdens rare stillinger når dere shaver dere, eller er det bare jeg som er rar? Det er nok bare du som er rar.......
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Det er nok bare du som er rar....... du og
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #20 Skrevet 16. februar 2008 Foran speilet på badet, og litt på huk. Liker å skylle høvelen ofte men gidder ikke ha dusjen fossende ved siden av meg hele tiden. Bruker vann i vasken til det, og så går jeg tilbake i dusjen etterpå for å vaske vekk skum der og under armene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå