Gjest TS Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det noen her som har tatt en cellegiftkur som heter dette/kjenner noen som har fått dette? Hvilke bivirkninger fikk dere/de? Takk For svar. *TS
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har heldigvis ikke vært borti dette, men har du sett innom felleskatalogen el?
Gjest ts Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har heldigvis ikke vært borti dette, men har du sett innom felleskatalogen el? Har sett der ja.. Men tenkte mer på å få svar fra folk med erfaringer.. Er ikke så stor tilhenger av felleskatalogen, liker erfaringer bedre jeg
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Har sett der ja.. Men tenkte mer på å få svar fra folk med erfaringer.. Er ikke så stor tilhenger av felleskatalogen, liker erfaringer bedre jeg Nei, det er mulig. Men der står alle bivirkninger, ofte delt inn i hyppige og sjeldne osv. Og har ETT tilfelle i verden oppstått, skal det stå der! Så produsentene har ryggen fri.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Nei, det er mulig. Men der står alle bivirkninger, ofte delt inn i hyppige og sjeldne osv. Og har ETT tilfelle i verden oppstått, skal det stå der! Så produsentene har ryggen fri. Så sant det er rapportert inn rett, og dokumentert godt nok... Vil anbefale drugs.com som en ekstrakilde. Selv om den er på engelsk er den til god nytte.
Gjest ts Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Så sant det er rapportert inn rett, og dokumentert godt nok... Vil anbefale drugs.com som en ekstrakilde. Selv om den er på engelsk er den til god nytte. takk
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet om to bloggere som blogger om livet sitt og bl. a. Herceptin. De hadde det helt greit på Herceptin (som kun HER2-positive bryskkreftpasienter får, og det er fordi de har dårlige prognoser på den vanlige cellegiftmixen) Den ene bloggen er av Margot Viste, og bloggen heter Ull og Tull, søk på den, og den andre er yogachickie på blogspot. nora
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet om to bloggere som blogger om livet sitt og bl. a. Herceptin. De hadde det helt greit på Herceptin (som kun HER2-positive bryskkreftpasienter får, og det er fordi de har dårlige prognoser på den vanlige cellegiftmixen) Den ene bloggen er av Margot Viste, og bloggen heter Ull og Tull, søk på den, og den andre er yogachickie på blogspot. nora har du link? jeg er litt dårlig på å søke jeg
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 har du link? jeg er litt dårlig på å søke jeg Ull og tull: http://virtuella.blogdrive.com/ Yoga chickie: http://laurencahn.blogspot.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå