Gjest gjestk Skrevet 12. februar 2008 #1 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg driver på med lappen nå, og skal ha oppkjøring om en 3 ukers tid. Jeg og kjørelæreren min kommer godt overens, og jeg har hatt mange kjøretimer fordi jeg ikke har hatt mulighet til å kjøre noe særlig utenfor kjøreskolen. Hun har vært veldig støttende og oppmuntrene (som en kjørelærer bør være da), men en dag husker jeg spesielt, da jeg gjorde det skikkelig dårlig,jeg var litt deppa og aaalt gikk galt. Hun tok seg da tid til å snakke med meg på slutten av timen,fordi hun merket det var noe og hele den samtalen gjorde at jeg så mye lysere på ting langt i ettertid. Nesten litt trist å slutte med kjøretimer.. Men jeg har litt lyst å bare si takk og at jeg har satt pris på henne. Hun er veldig flink, og har gjort en god jobb. Blir det for dumt å skrive et kort eller noe og gi det til henne dersom jeg står på oppkjøringen?Eller har dere noen andre ideer? Eller skal jeg bare si takk og hadet bra etterpå? Vet liksom ikke om det blir dumt av meg? Omså kan jeg jo bare legge kortet i bilen slik at hun ser det når jeg har gått? eller? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 13. februar 2008 #2 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Du spør, jeg svarer: Ja, jeg synes det virker litt teit/dumt.. Går litt fort i svingene her av og til når jeg jobber samtidig: Men dette var bare min mening, alle har forskjellige meninger og bør gjøre som de SELV føler for uten å bli påvirka av andre! Endret 13. februar 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes det er en god ide og jeg ville ha gitt henne kortet personlig. Selvsagt er det jobben hennes å lære deg å kjøre, men hvorfor synes noen det er dumt å si til noen at de har gjort en god jobb og har vært en god støtte? Jeg er overbevist om at hun setter pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. februar 2008 #4 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) På kjøreskolen der jeg kjørte opp, henger det masse kort på en oppslagstavle som kjørelærerne har fått av elever. Jeg vet også at mange har fått små gaver, som sjokolade, blomster eller lignende. Hvis du har lyst å takke, så synes jeg du skal gjøre det Endret 13. februar 2008 av marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHarepus Skrevet 13. februar 2008 #5 Del Skrevet 13. februar 2008 Alle mennesker trenger ros; så dersom jeg satte pris på kjørelæreen min ville jeg kjøpt et "Takk" kort og skrevet tusen takk for hjelpen; du har vært en super kjørelærer, og kanskje en liten oppmerksomhet ved siden av da "bare" er kort blir litt flauere? Trenger ikke koste all verden, men en blomsterkvast er jo alltid hyggelig (kanskje vanskelig å ha diskre i vesken om en da ikke består oppkjøringen), en liten eske konfekt (som tar mindre plass i vesken) eller annet du mener passer din kjørelærer. Jeg gav min en flaske rødvin og et kort, for han var helt fantastisk og det ville jeg gjerne si med et kort og den flasken. Lykke til med oppkjøringen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 13. februar 2008 #6 Del Skrevet 13. februar 2008 Det syntes jeg absolutt du skal gjøre. Gjerne sende henne et bilde av deg med bilnøkler i hånden eller noe lignende etter at du har bestått. Sikkert morsomt for henne å ha minner fra elevene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiclet Skrevet 13. februar 2008 #7 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er veldig vanlig å både sende kort/brev og blomster, så du er garantert ikke den første og heller ikke den siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 14. februar 2008 #8 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kom kjempegodt overens med min kjørelærer, og jeg sendte ham/kjøreskolen en blomst og kort da det hele var over. Det syntes jeg han hadde fortjent. Så mitt svar: Nei, jeg synes ikke det er dumt å takke for god hjelp og støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. februar 2008 #9 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes det var en god ide. Kjørelæreren din vil garantert sette pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart kjørelærer Skrevet 16. februar 2008 #10 Del Skrevet 16. februar 2008 Snublet over denne tråden helt tilfeldig etter et google-søk, men føler en trang til å kommentere da jeg for tiden er i utdannelse til å bli kjørelærer selv. Jeg synes ikke det å si takk er dumt eller teit på noen måte, snarere tvert imot. Alle som jobber innen pedagogiske yrker legger utrolig mye energi ned i jobben sin og kjørelærere er intet unntak. Et takk fra en elev - det være seg et kort, en blomst eller bare et kort munntlig "takk", er en bekreftelse på at denne innsatsen er verdsatt og har hatt betydning for noens liv. Kort sagt kan man vel si at dette er grunnen til at mange av oss velger slike yrker - for å kunne gi noe videre til neste generasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darksun Skrevet 16. februar 2008 #11 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er veldig få som blir sure for et takkekort, tror du fint kan sende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 16. februar 2008 #12 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg syns det er en veldig god ide. Alle trenger oppmuntring i jobben sin og dette er en god måte å få det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestk Skrevet 17. februar 2008 #13 Del Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for alle svar! Har bestemt meg for å skrive et lite kort å kjøpe noen blomster:) Men må bare få den lappen først da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 17. februar 2008 #14 Del Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for alle svar! Har bestemt meg for å skrive et lite kort å kjøpe noen blomster:) Men må bare få den lappen først da;) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 17. februar 2008 #15 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Dobbelt. Endret 18. februar 2008 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. februar 2008 #16 Del Skrevet 17. februar 2008 Synes en oppmerksomhet er på sin plass, jeg også. Hvis hun har gått utover tiden hun fikk betalt for, for å hjelpe deg med dine private greier, er det faktisk helt på sin plass. Du kan bestille et kaffekrus på nett med navnet hennes og: "Verdens besteste kjørelærer", eller noe. Og skrive et lite takkekort, der du forteller om hvorfor du synes hun fortjener en spesiell takk. - At du virkelig satte pris på at hun tok seg tid til deg utover det som måtte forventes. Deretter kan du sende det i posten til kjøreskolen, slik at du slipper pinlige overrekkelses-seremonier. Pluss at det vi komme som en uventet og gledelig overaskelse på henne. Hun har sikkert fått mange takkekort allerede, så noe litt utenom, kan kanskje sørge for at takken din varer litt lengre. Ja, lykke til med lappingen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. februar 2008 #17 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg personlig hadde satt veldig pris på om mine elever hadde takket meg på den måten!! Elevene er jo på en måte de eneste som kan evauere oss som lærer, og da er det godt å få gode ord fra de.. -trafikklærer- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestk Skrevet 25. februar 2008 #18 Del Skrevet 25. februar 2008 Fikk lappen i dag:D Nå må jeg bare fikse blomster å få de levert til kjøreskolen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foolish Skrevet 25. februar 2008 #19 Del Skrevet 25. februar 2008 Artig å lese, men jeg er en kvinnelig trafikklærer selv : ) Hadde satt VELDIG stor pris på om du hadde gitt meg et personlig kort med blomster (for all del, kortet holder!) til MEG, og ikke til kontoret. Vi setter absolutt veldig pris på elever som faktisk gir oss tilbakemeldinger etter at de har bestått en førerprøve. 99% av alle elevene smiler og vinket "hadet bra" etter oppkjøring. Så, ring henne og si du vil gi henne en liten oppmerksomhet for det hun har hjulpet deg med! Lykke til videre med ditt nye førerkort! Vi skulle virkelig hatt flere elever av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StearinPikken Skrevet 25. februar 2008 #20 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan du ikke kjøre å levere dem selv? :kjøre: Jeg syntes du skal gjøre det. Gjorde det ikke selv, selv om jeg ble god venn med kjørelæreren (var god venn av samboes familie). Lykke til videre på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå