Gå til innhold

Ari var da så søt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest M-ling

Så du Ari på TV, som nybakt pappa?

Jeg synes han virket riktig så søt, jeg.

Tenkte å lage min egen lille Go-Ari-tråd, siden han ellers får så mye pepper for sin sleske fremtoning.

(OK, første og siste gang jeg oppretter en kongelig tråd! Jeg visste ikke at vår alles kjære Märtha var gravid før for en uke siden. Uansett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M-ling

Ja, han var så klart på tuppa :ler:

Men du eminel... Jeg ble så fryktelig nysgjerrig på sign'en din... Er jeg dum eller er det noe annet (tipper det er noe annet!)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stolt som bare en nyblitt pappa kan være. Og hans kone er selvsagt den tøffeste og datteren selvsagt den vakreste.

Dette er akkurat som det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig som bare det, jeg Tusenfryd!!

Har aldri vært særlig begeistra for Ari, men han var så søt, så stolt, og så lykkelig at han sjarmerte (nesten) meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hihi, enig med Tusenfryd jeg også! :)

En kjempestolt pappa som ikke kunne få rost sin kone og sitt barn nok - sjarmerende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel
Men du eminel... Jeg ble så fryktelig nysgjerrig på sign'en din... Er jeg dum eller er det noe annet (tipper det er noe annet!)?

Bare les den èn gang til du :wink: Så ser du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig som bare det, jeg Tusenfryd!!

Har aldri vært særlig begeistra for Ari, men han var så søt, så stolt, og så lykkelig at han sjarmerte (nesten) meg.....

Jeg er helt enig med MarianneE jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er første gang og antagelig eneste, med mindre de får flere barn, at jeg synes han kunne oppføre seg som han ville. det er jo tøft for pappaen også denne fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes også Ari fremsto som sjarmerende og sympatisk på TV i går. Møtet med pressen var spontant og preget av at han hadde opplevd noe følelsesmessig stort; Derfor virket det mer oppriktig og ekte enn planlagte intervjuer og taler hvor ting gjerne er forhåndskrevet eller nøye gjennomgått først. Da virker han stiv, pompøs og svulstig i sitt ordvalg.

I går derimot: Herlig spontan, åpen og stolt, slik bare en nybakt pappa kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker Ari og det var skummelt i går da jeg så på nyhetene og syns nesten han var søt og likende da han var så lykkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

I den grad det er mulig å ikke like noen man ikke kjenner, missliker jeg Ari. At han var glad, søt og lykkelig over å ha fått et velskapt barn, er vel ikke annet enn å forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆSJ jeg synes han er litt ekkel og sossete :oops:

Men må nå si at han imponerte da han snakket om M.A og Märtha, da likte jeg nesten han :lol:

bare nesten asså :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...