Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_månestråle_*
Yess! Hipp hurra...!!!!!!!!!!!

Gratulerer med dagen alle sammen!...Hipp hipp hurra!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg: Ja Gratulere med dagen!! :flagg:

Nå har vi passert over 50tusen visninger... Helt vanvittig!!

Lurer på om phs behøver hjelp med å bære alle brevene til posten på mandag..

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Gratulerer med dagen.

Er det noen av dere som vurderer å ringe inn til PHS i stedet for å vente på brevet? En jeg kjenner har tenkt å prøve det, nemlig. Jeg vet ikke om jeg tør, ettersom jeg helst vil slippe å dele en veldig positiv/negativ reaksjon med et ukjent menneske på telefonen... Jeg vet ikke om de svarer på slike henvendelser engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_månestråle_*

Jeg skal vente på brevet :) Det spiller egentlig ikke noen rolle for meg om jeg får høre det på tlf eller om jeg får det skriftelig, men nå har jeg ventet så lenge på det brevet så nå greier jeg å vente noen dager til :) Føler egentlig at det ikke er riktig å ringe, men det er min mening, for meg blir det feil. Du må gjøre det du føler er riktig for deg, svar får du uansett... :) forhåpenligvis et positivt et!!!... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å ringe, men det kan jo tenkes at det finnes noen litt mer utålmodige sjeler enn meg her. MorHubro, for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å ringe, men det kan jo tenkes at det finnes noen litt mer utålmodige sjeler enn meg her. MorHubro, for eksempel? :)

Jeg vurderer å ringe hvis svarene ikke har kommet innen 24 mai, for da er svarfriesten for BI, og der samboeren min evt gå. Men hvis jeg ikke kommer inn på PHS kan jo planene bli litt forandret.

Leste på diskusjon at det koster 5000 å begynne på PHS... sure penger men men.. trodde offentlig var gratis jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok helt sikkert ikke til å ringe, men det kan jo tenkes at det finnes noen litt mer utålmodige sjeler enn meg her. MorHubro, for eksempel? :)

Morhubro er helt rolig og avbalansert ;)

Nei seriøst, jeg hadde aldri ringt for å spørre.. Iallefall ikke den første uken etter at brevene var sendt. Man får respektere phs`s oppfordring om å vente på svar. Men klart - om jeg ikke hadde fått det innen rimelig tid - så hadde jeg ringt.

Kptpower : leste også det med 5000kr i starten av året. Var vel til forsikringer og leir ( i 2:kl) Er vel ikke så mange andre høgskole utdannelser som krever at man er forsikret - med god grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ringe hvis svarene ikke har kommet innen 24 mai, for da er svarfriesten for BI, og der samboeren min evt gå. Men hvis jeg ikke kommer inn på PHS kan jo planene bli litt forandret.

Leste på diskusjon at det koster 5000 å begynne på PHS... sure penger men men.. trodde offentlig var gratis jeg..

Hei alle sammen!

Håper dere hadde en fin 17 mai-feiring i går.

Det er nok Kptpower som MorHubro sier, pengene går til leiropphold. Og dette er penger jeg gladlig betaler for en plass på phs :)

Jeg har et håp om at phs fikk postet brevene før helgen, så i morgen får nok postbetjentene rundt omkring ekstra oppmerksomhet tenker jeg. Da er vi i gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf... har ikke tid til å sitte kamuflert ved postkassa, for å kaste meg over postmannen når han først kommer... desutten tror jeg folk her i borettslaget hadde sett litt rat på meg, der jeg sitter i fullt jaktutstyr, med camostift i ansiktet, på huk ved postakssene...

Har tenkte tanken jeg å, å ringe dem, men de er vel vant til at folk er litt utåmodige. Jeg kommer nok til å vente på brevet... Selv om hele kroppen blir urolig...

Men jeg tar det som et godt tegn hvis brevene blir sendt ut mandag 19 mai... Bursdagen min, det må da være et godt tegn! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf... har ikke tid til å sitte kamuflert ved postkassa, for å kaste meg over postmannen når han først kommer... desutten tror jeg folk her i borettslaget hadde sett litt rat på meg, der jeg sitter i fullt jaktutstyr, med camostift i ansiktet, på huk ved postakssene...

Har tenkte tanken jeg å, å ringe dem, men de er vel vant til at folk er litt utåmodige. Jeg kommer nok til å vente på brevet... Selv om hele kroppen blir urolig...

Men jeg tar det som et godt tegn hvis brevene blir sendt ut mandag 19 mai... Bursdagen min, det må da være et godt tegn! ;D

:skratte:

Syns jeg ser deg!!!! Du kan få låne min postkasse... Står helt alene ved veien - på den andre siden så er postmannen her litt nervøs etter februars postmann jakt...

LauraLine: Krysser fingrene for den teorien.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ringe hvis svarene ikke har kommet innen 24 mai, for da er svarfriesten for BI, og der samboeren min evt gå. Men hvis jeg ikke kommer inn på PHS kan jo planene bli litt forandret.

Leste på diskusjon at det koster 5000 å begynne på PHS... sure penger men men.. trodde offentlig var gratis jeg..

Går vel kanskje til å dekke utstyr osv vi kommer til å få også.

Ellers venter jeg spent på svar nå. Nedtellingen har startet, må vel ligge å vente med postkassen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestelus

Hei! Gøy å følge dere gjennom denne tiden. Selv aner jeg ikke hvorfor jeg IKKE har registrert meg som bruker her, men har aldri blitt sånn. Jeg får vel bare være gjesten som går under forskjellige gjestenavn:D

Jeg hørte på radio at Posten Norge er litt forsinket grunnet flystreik. Dette vil vel ramme oss som ikke bor på østlandet. Regner med posten blir fraktet med fly når den skal utenfor østlandsområdet? Selv går jeg her oppe i trøndelag og tripper. Liker dårlig tanken på at jeg evt må vente enda lengre for å få brev, men d er kankje verdt d hele til slutt!:D (Krysser fingre og tær for alle her inne!!) Tror ikke jeg tør å ringe inn for å høre svaret. Blir d ikke veldig upersonlig? Skulle man få negativt/positivt svar denne gangen, er d vel mye bedre å dele sorgen/gleden med dine nære samtidig som du åpner brevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen! Er ikke søker selv, men har fulgt litt med i denne tråden, og synes det er flott å se hvordan dere backer hverandre opp! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har dere lest dette om 5000?

Har lest alt jeg har kommet over om politi og phs i to år, og hvordan i all verden har jeg gått glipp av det?

I all håpefullhet har jeg brukt bilde fra politiuniform som avatar her på forumet. Hvis noen synes det er for dumt, mtp at jeg ikke er inne i etaten enda, så bare send pm, så fjernes den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_månestråle_*
hvor har dere lest dette om 5000?

Har lest alt jeg har kommet over om politi og phs i to år, og hvordan i all verden har jeg gått glipp av det?

I all håpefullhet har jeg brukt bilde fra politiuniform som avatar her på forumet. Hvis noen synes det er for dumt, mtp at jeg ikke er inne i etaten enda, så bare send pm, så fjernes den. :)

Skvatt litt med det samme...:) Fint å drømme litt da, det er ikke lenge til det blir en realitet :fnise:

Jeg må si at nå begynner det å gå hardt utover neglene mine!... Når det nærmer seg midt i uka og hvis jeg ikke har fått brev enda, har jeg vel ikke negler i gjen!... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...