Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg lurer på om jeg er veldig unormal. Jeg er snart 30 år og er fortsatt jomfru? Er det normalt? Er jeg gal?
Gjest StockDama Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Så lenge det ikke plager deg ser jeg ikke noe problem i det.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Normalt vil jeg ikke akkurat påstå det er, men har du aldri hatt en kjæreste? Hvorfor ikke?
Noli Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Normalen er jo det flertallet gjør, enten det er positivt eller negativt. Dermed er det ikke akkurat normalt å være jomfru til man er 30, men det behøver ikke bety at det er feil på noen måte. Hver må gjøre det som er riktig for seg.
Gjest imli Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Det er vel ikke vanlig, men vil ikke akkurat påstå du er gal for det
Antoinette Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Gal er vel neppe det rette ordvalget men det er jo litt unormalt og aldri ha hatt en eneste seksuell relasjon når man er 30 år. Har du noen tanker om hvorfor det har blitt slik?
eximus Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Du vil garantert være særdeles attraktiv i noens øyne
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 De fleste er ikke jomfru lengre i tredveårene, derfor kan man si det ikke er vanlig med jomfruer i 30-åra. Flertallet er altså ikke jomfru når de passerer 30. Men det er likevel mange som er 30 og jomfru. Så det er ikke noe unormalt med å være jomfru i 30-årene. Begrepsbruken er viktig. Så du er et helt normalt menneske. Du er ikke gal fordi du er jomfru. Plager det deg at du er jomfru? Plager det deg at andre mennesker synes det er rart at du er jomfru? Er svaret ja på det første så kan du med litt jobb gjøre noe med det. Er svaret ja på det andre spørsmålet så ville jeg ha prøvd å endre tankemønster, slik at du ikke blir så opptatt av hva andre synes om deg. Er svaret nei på begge, så synes jeg det er kjempeflott!
Gjest mira Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 hm.. ja det er uvanlig og merkelig. men ikke galt. heller bra syns jeg. da kan du jo like gjerne vente til du gifter deg? som få her i landet gjør. det er en god ting. skulle ønske det var meg. hehe. men ser at dette innlegget er gammelt så mye kan vel ha forandret seg etter det? hm trådstarter,, har det forandret seg.. hm hm hm... nå er vi spente på å høre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå