Gjest Gjest_sara_* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har ca. ti klumper nede på musa mi. De er små og en gang så sprakk den ene og da kom det masse hvitt gørr ut. Akkurat som en kvise. Jeg har masse kviser i ansiktet og resten på kroppen. De klumpene er på de ytre kjønnsleppene. Og de har vært der i flere år uten å gå bort. Lege er helt uaktuelt. Ingen får se musa mi nei. Jeg er jomfru og ingen har sett musa mi før og ingen skal se den heller. Når jeg klemmer på de klumpene er de veldig harde. Og jeg har klemt skikkelig mye og jeg klarer ikke å sprekke de selv eller å klemme de ut. Hva kan dette være? Det er akkurat som om det er kvise under huden. Klumpene synes ikke utenpå men jeg kan kjenne de på de ytre kjønnsleppene. På den ene siden er det ni klumper og på den andre siden er det bare en. Hvorfor? Jeg er engstelig for hva dette kan være?
eximus Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du har en merkelig måte å skrive på.... Ta deg en tur til legen.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hadde sånne en periode jeg og (et par år) uten at jeg tenkte noe over det, de forsvant av seg selv til slutt. Leste meg til i ettertid at det sannsynligvis var talgklumper, en "slektning" av kviser.
Gjest Shayla Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 10 klumper i underlivet kan være så mangt. Finn en lege du liker og få sjekket det. Skjønner ikke at du tørr å la være.
Gjest muselusen Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Sannsynligvis er det noe så uskyldig som talgklumper. Noen går det hull på og det kommer hvit "verk" ut av den.
Kahlan Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Må si meg enig i at det sansynlighvis er talgkuler...kan kansje være greit å sjekke det opp. Hva med å gå til en kvinnelig lege?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå