Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har det så vondt inni meg! Så jævlig vont! Men ikke fysisk. Jeg har slitt litt psykisk opp og ned de siste årene. Nå er jeg i en veldig god fase der jeg har funnet en jobb jeg trives i og klarer å utføre. Jeg har det bra hjemme med min mann, men har allikevel så vondt! Nå har jeg nettop vært dårlig i helga, omgangssyke, og jeg tror kanskje det er med på å påvirke meg? Noen som kjenner til at de blir værre psykisk når de er dårlig? Samtidig er mannen min borte denne uken, og jeg føler vel egentlig bare for å ligge i sengen og gråte krokodilletårer.... Råd noen?
eximus Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har ingen gode råd desverre, men er veldig kjent med at psyken blir dårligere når jeg er fysisk syk, og SÆRLIG omgangssyke
Noli Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har nettopp operert, og ble vannvittig deprimert i tiden etterpå. Er bedre nå, men fremdeles "nede". Har hørt om flere andre også som blir deprimerte om de blir syke over lang tid, så det er nok ikke uvanlig. Men om du har hatt det vondt i flere år, burde du nok kontakte fastlegen din.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hei, takk for svar. Jeg har fått hjelp, og er som sagt i en egentlig bra periode der mange ting i livet mitt er bra. Har gått til psykolog, men det er vanskelig for meg å fortsette der pga arbeidssituasjon og diverse... Føler uansett at jeg fikk gravd opp en del der. Men etter å ha vært syk i helga er jeg helt på tuppa og vil bare grine.!! Egentlig bare godt å høre at flere har hatt opplevelsen, og at det forhåpentligvis er passerende... Skal lage nypesuppe til meg selv nå, og kanskje det er kuren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå