Lilybee Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg begynte på Cerazette for 2 uker siden, men slutter i dag. Synes jeg opplever for mye bivirkninger av denne pillen. Allerede etter et par dager begynte jeg å føle meg trist og tiltaksløs. I tillegg har huden blitt dårligere og jeg er irritabel. Nei, dette gidder jeg jammen meg ikke. Er det andre som har likninde erfaringer med Cerazette?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kroppen trenger lengre tid på å venne seg til de nye stoffene! Så du burde gå 1-2 mnd før du bestemmer deg om pillen passer deg eller ikke. Går selv på Cerazett og har hatt lite bivirkninger. Da jeg startet på den for noen år siden, mistet jeg mensen (som er en bivikning jeg likte veldig godt.), nå er mensen noe uregelmessig, få den ca annenhver mnd. Ellers ingen plager med denne pillen! Den har hjulpen mye me å bli kvitt mens.smerter også
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har gått på Cerazette i ca 4 mnd, og har hatt problemer med litt uren hud/kviser. Har ikke merket noe på humøret, men har slitt med småblødninger. Det er ganske irriterende, så jeg vurderer å bytte. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse i 3 mnd (i følge legen ville bivirkningene sannsynligvis gi seg da), men har ikke merket noen bedring. Jeg syns du burde vurdere å holde ut litt til for å se om det gir seg, men det spørs jo hvor ille det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå