Gå til innhold

Ekstern harddisk


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjøpte ekstern harddisk for et halvt år siden, men har aldri fått meg til å kopiere filene over på den. Nå tenkte jeg jeg skulle gjøre det da, men finner ikke cden.. Må jeg ha den eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at det er en driver du hadde på cd'n? Du kan såfall prøve å gå inn på hjemmesiden til produsenten og se om du finner den der? Bare sjekk at det er korrekt driver du innstalerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ekstern harddisk for et halvt år siden, men har aldri fått meg til å kopiere filene over på den. Nå tenkte jeg jeg skulle gjøre det da, men finner ikke cden.. Må jeg ha den eller ?

Det som ofte ligger på den cden er forskjellig programvare, for eksempel backup programmer som automatiserer prosessen med å ta jevnlig backup av bestemte kataloger etc. Ingen nødvendighet med andre ord. Det kan kanskje ligge en driver på cden, men det er isåfall for windows 98 eller eldre operativsystemer, og hvor mange er det som bruker disse idag ?

Alle operativsystemer nyere enn windows 2000, xp etc har innbygd støtte for eksterne disker, så du kan nok trygt gi faen i den cden.

Bare plugg den i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...