Gå til innhold

fetaost


skruf

Anbefalte innlegg

Jeg elsker fetaost!

Både i mat, salat og som snack...

meeen; hvor usunt er det egentlig??

Har heller lyst på feta og oliven i stedet for sjokolade og potetgull på helg f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badiane
Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull

Jepp. Potetgull er fryktelig usunt, sjokolade også, med mindre det dreier seg om en type med 70% kakaoinnhold. Dessuten vil jeg tro at det er lettere å spise mer av dette enn av feta og oliven. Jeg er for øvrig enig med deg i at feta og oliven smaker mye bedre enn sjokolade og potetgull! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. :spy: Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. :spy: Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv.

Det samme skjedde med meg da jeg prøvde brunost.((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et mye bedre forhold til fetaost da jeg begynte å temperere den skikkelig. Kjøleskapskald feta er ikke så stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde klart å spise fetaosten "bar". Men det smaker himmelsk godt oppi en salat. Kanskje jeg skal ha det som lørdagssnacks? God ide igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Veldig godt å stikke en fetaost-bit og en drue på en tannpirker. Ellers syns jeg 3 % fetaosten fra arla med hvitløk er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg den i den grønne papp/aluminiumseska er best! De på glass smaker ingenting og har en konsistens som gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...