Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker fetaost!

Både i mat, salat og som snack...

meeen; hvor usunt er det egentlig??

Har heller lyst på feta og oliven i stedet for sjokolade og potetgull på helg f.eks..

Skrevet

Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull

Gjest Badiane
Skrevet
Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull

Jepp. Potetgull er fryktelig usunt, sjokolade også, med mindre det dreier seg om en type med 70% kakaoinnhold. Dessuten vil jeg tro at det er lettere å spise mer av dette enn av feta og oliven. Jeg er for øvrig enig med deg i at feta og oliven smaker mye bedre enn sjokolade og potetgull! :tommelsmil:

Skrevet

Ja, det er virkelig godt!

Har prøvd den med 3% fett, men den er ikke like god....

Skrevet

Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. :spy: Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv.

Skrevet
Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. :spy: Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv.

Det samme skjedde med meg da jeg prøvde brunost.((((((

Skrevet

Jeg fikk et mye bedre forhold til fetaost da jeg begynte å temperere den skikkelig. Kjøleskapskald feta er ikke så stas.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart å spise fetaosten "bar". Men det smaker himmelsk godt oppi en salat. Kanskje jeg skal ha det som lørdagssnacks? God ide igrunnen.

Gjest Huldali
Skrevet

Veldig godt å stikke en fetaost-bit og en drue på en tannpirker. Ellers syns jeg 3 % fetaosten fra arla med hvitløk er veldig god.

Skrevet

Personlig synes jeg den i den grønne papp/aluminiumseska er best! De på glass smaker ingenting og har en konsistens som gummi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...