skruf Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker fetaost! Både i mat, salat og som snack... meeen; hvor usunt er det egentlig?? Har heller lyst på feta og oliven i stedet for sjokolade og potetgull på helg f.eks..
Pasha Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull
Gjest Badiane Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Vet ikke hvor sunt/usunt det er, men det er i allefall sunnere med feta og oliven kontra sjokolade og potetgull Jepp. Potetgull er fryktelig usunt, sjokolade også, med mindre det dreier seg om en type med 70% kakaoinnhold. Dessuten vil jeg tro at det er lettere å spise mer av dette enn av feta og oliven. Jeg er for øvrig enig med deg i at feta og oliven smaker mye bedre enn sjokolade og potetgull!
skruf Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Ja, det er virkelig godt! Har prøvd den med 3% fett, men den er ikke like god....
rugrat Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv.
Cute Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Å fyttirakkaren! Jeg kjenner jeg sliter bare jeg leser om fetaost. Har prøvd å smake det mange ganger, både i mat og salater, men det formelig vokser i munnen på meg. Men det seeeer jo så godt ut da. Kanskje jeg kan bli fetaostelsker i mitt neste liv. Det samme skjedde med meg da jeg prøvde brunost.((((((
Gjest *Mim* Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk et mye bedre forhold til fetaost da jeg begynte å temperere den skikkelig. Kjøleskapskald feta er ikke så stas.
Gjest *smak* Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Tror ikke jeg hadde klart å spise fetaosten "bar". Men det smaker himmelsk godt oppi en salat. Kanskje jeg skal ha det som lørdagssnacks? God ide igrunnen.
Gjest Huldali Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Veldig godt å stikke en fetaost-bit og en drue på en tannpirker. Ellers syns jeg 3 % fetaosten fra arla med hvitløk er veldig god.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Personlig synes jeg den i den grønne papp/aluminiumseska er best! De på glass smaker ingenting og har en konsistens som gummi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå