jordbær Skrevet 30. april 2003 #41 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser naboen jeg.. Og litt skog ved siden av;) Tidligere leilighet så jeg nesten hele byen.. dvs. fra helsfyr->haugenstua.
Malou Skrevet 30. april 2003 #42 Skrevet 30. april 2003 Sitter her på kontoret og hvis jeg kikker ut av vinduet kan jeg se masse grønne trær av forskjellige arter som er i ferd med å kle seg i sommerklær. Ellers kan jeg skimte "t-banen" og et stort hvitt nabobygg. Solen skinner og det er ca 18 grader (så lenge det varer, skulle bli regn senere i dag.) Jennifer
Trulta Skrevet 30. april 2003 #43 Skrevet 30. april 2003 Når jeg titter ut av vinduet mitt ser jeg elva som renner forbi hagen og trærne rundt, og en liten skog som skiller hagen fra et jorde.... Og alle fuglene som kommer innom verandaen for å spise litt. Foreløpig er det blå himmel og nesten vindstille.
ivanka Skrevet 30. april 2003 #44 Skrevet 30. april 2003 grå skyer. hjemmefra er det litt bedre. der ser jeg fra buskerud til romsås til bærum.
Gjest Scarlet Skrevet 30. april 2003 #45 Skrevet 30. april 2003 Fra kontoret mitt har jeg utsikt over hele Oslo...det er faktisk litt sol nå :o) Håper det tyder på at det blir fint vær til i morgen, for da er det FRI
tuji Skrevet 30. april 2003 #46 Skrevet 30. april 2003 E18...trivelig utsikt fra kontoret mitt, med andre ord.
Gjest Lady-M Skrevet 30. april 2003 #47 Skrevet 30. april 2003 Er på jobb og ser ut: Ring 3 Juhu! Men når jeg er hjemme ser jeg ut over Oslofjorden!! Det er digg om sommeren det!!
tuji Skrevet 30. april 2003 #48 Skrevet 30. april 2003 Samme her! Vi har mye felles sånn utsiktsmessig, vi!
Sussi Skrevet 30. april 2003 #49 Skrevet 30. april 2003 Jeg golfbanen trær & busker og et busstopp. Har egnentlig en ganske fin utsikt fra jobben.
Labella Skrevet 30. april 2003 #50 Skrevet 30. april 2003 Akkurat nå: en nabo i gult regntøy, en nabo i kåpe, et lite barn i regntøy og regn, regn, regn
Gjest care Skrevet 30. april 2003 #51 Skrevet 30. april 2003 Når jeg sitter hjemme ser jeg rett inn i skogen, deilig det. Når jeg er på jobb, ser jeg B fløya, rett inn i andre kontorer. Kjedelig, spesielt når det bare er gamle menn der (skulle gjerne hatt han derre mørke typen rett over her )
@lfa Skrevet 30. april 2003 #53 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser nabohusene i feltet her vi bor, sjøen, noen småøyer og så skimter jeg byen i det "fjerne". Er fornøyd med utsikten. Elsker sjø- og hav-utsikt.
Gjest Hege Skrevet 30. april 2003 #54 Skrevet 30. april 2003 Jepp, du har fin utsikt @lfa Selv ser jeg huset til mine gamle naboer, veien, og skogen. En og annen elg tramper over plenen om sommeren. Rådyr tripper forbi rett som det er, og en gang trasket en rev over naboens plen med ei orrhøne i flabben..
Gjest Diva Skrevet 30. april 2003 #55 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser nabohusene i feltet her vi bor, sjøen, noen småøyer og så skimter jeg byen i det "fjerne". Er fornøyd med utsikten. Elsker sjø- og hav-utsikt. Åååå, det høres herlig ut :D
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #56 Skrevet 30. april 2003 Ikkeno'! Det er mørkt. Men jeg ser en liten møll som tror han klarer å fly igjennom vinduet, bare han prøver hardt nok. Poor thing.
Kristianne Skrevet 5. mai 2003 #57 Skrevet 5. mai 2003 :D Jeg er vel heldig! Jeg bor i en by, men har utsikt til en fjord, fjell, toppen av noen trær, et kirketårn og masse himmel. Siden jeg bor ved kysten på vestlandet forandrer himmelen seg hele tiden og noen dager i måneden kan jeg se månen vandre forbi stuevinduet, vel - når himmelen er noenlunde klar. Eneste måten å få utsikt til å leve med i en by er å bo høyt oppe på en bakketopp og noen etasjer opp. :D SOM SAGT, JEG ER VEL HELDIG - ELLER HVA?? :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå