Julie Skrevet 29. april 2003 #21 Skrevet 29. april 2003 Jeg ser rett inn i mitt eget rom. Dataen står på "gangen", eller hva jeg skal kalle det. Og rommet mitt ser ganske bomba ut akkurat nå. Klær over hele senga, kydret med en drøss skolebøker. For n'te gang sier jeg at jeg skal rydde I DAG.. :oops:
Lykkeliten Skrevet 29. april 2003 #22 Skrevet 29. april 2003 Sitter på jobb og ser en hel masse tak på andre bygninger. Ser også mye av byen, en elv og noen åser. Hmm, nå la jeg faktisk merke til at det er utrolig mange flaggstenger på taket av alle disse bygningene!! Det har jeg ikke tenkt på før... :o
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #23 Skrevet 29. april 2003 Her jeg sitter kan jeg se ut av to vinduer - kjøkken og soverom. Ut av soveromsvinduet ser jeg hagen min, nysådde jorder, en riksvei, naboen, skog og veldig mye tåke... Ut av kjøkkenvinduet mitt ser jeg også hage, jorder og skog. Og det er visst tåke der og... Sånn er altså utsikten når man bor på landet, dere!
Gjest Embla S i.i. Skrevet 29. april 2003 #24 Skrevet 29. april 2003 Det bor nok en arbeisdnarkoman der som er mer på jobb en meg.. (eller en gammel dame som sparer på strømregningen). * Min hypotese om arbeidsnarkoman eller gammel-strøm-spare-dame i huset jeg ser er svekket. Nå strømmer det piggtråd musikk fra det huset og inn på mitt kontor... Utenom det er utsikten uendret (regner ikke lenger da..). Å! Nå skjer det saker!! En mann i sort regnjakke gikk forbi vinduet mitt sammen med en grå hund!! (mer spennende blir det ikke, tror jeg drar hjem)..
starie Skrevet 29. april 2003 #25 Skrevet 29. april 2003 Sitter foran pc`n min, og fra her jeg sitter ser jeg noen butikker, en skole, en skog, et stooort jorde, noen hus og en blokk.
Gjest Lea Skrevet 29. april 2003 #26 Skrevet 29. april 2003 Jeg har kommet meg hjem og ser en del hus.. eneboliger for det meste, men også en 2-mannsbolig. Dessuten ser jeg bilen til naboen og nesten veien, hvis det ikke hadde vært for en hekk. Åsså ser jeg regn og grå skyer :cry: .
Linemor Skrevet 29. april 2003 #27 Skrevet 29. april 2003 ser nesten ikke ut pga gardinene. men hvis jeg ser ut terrassedøra, ser jeg , regn, sludd, snø, regn. ellers terrasen vår, litt av veien, et par busker.
Gjest Chica Skrevet 29. april 2003 #28 Skrevet 29. april 2003 Ser jeg ut ser jeg verandaen med nye hagemøbler, et garasjebygg, litt skog og bittelitt av sjøen. Kan vel skryte av havutsikt, selv om det bare er bittelitt? Det er blitt skikkelig grått ute, men det regner ikke ennå!
Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #29 Skrevet 29. april 2003 Jeg ser hovedveien, masse hus, og solopplyste fjell som det visstnok er fint å gå tur på.
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #30 Skrevet 29. april 2003 Nå er jeg hjemme og ser ut på en blå skumringshimmel med en del sorte trær (silluetter), halve huset til naboen (han er hjemme - det lyser på kjøkkenet og i stua og jeg ser TV hans. Han har ikke på NRK 1 som meg, men en eller annen reklame kanal. Ah TV2 - ser reklame for torsdagsklubben). Så ser jeg taket på huset bortenfor naboen og over dette taket ser jeg noen lys og bakkeskråningen laangt borte i nabokommunen. Ser også en del av uthuset mellom meg og naboen. Å nå har Märtha fått et barn...
Gjest Diva Skrevet 29. april 2003 #31 Skrevet 29. april 2003 Sitter ved det store stuevinduet og ser ut på masse trær, gamle hus, noen stabbur, og litt av sentrum 8) Og jeg bor ikke på landet heller
AUF Skrevet 29. april 2003 #32 Skrevet 29. april 2003 Jeg ser HELE byen, (kjempefin utsikt) og så er plenen med disser og sandkasser o.s.v rett utenfor vinduet her.
Montezuma Skrevet 29. april 2003 #34 Skrevet 29. april 2003 Ser tåke og litt regn i mørket..... Den store deilige hagen min. og litt av naboens. En Esso-stasjon og en rundkjøring. Noen høye trær og en tuja-hekk.
Gjest Duchess Skrevet 30. april 2003 #35 Skrevet 30. april 2003 Ser rett på ei blokk, en kiosk,en bil-butikk,mr-pizza og en frisørsalong.
@shygirl@ Skrevet 30. april 2003 #36 Skrevet 30. april 2003 Bor omtrent oppå en bakketopp og har derfor en nydelig utsikt. Ser ned på rekkehusene, husene, skolen, idrettsbanen, butikken, et stort vann, og helt opp på fjellet på andre siden... I tillegg er det sol og varme... Og snø... Kan ikke si jeg er misfornøyd, nei...
Piglet Skrevet 30. april 2003 #37 Skrevet 30. april 2003 Nå er jeg hjemme hos kjæresten min i København, og fra hans vindu ser jeg ut på en verandakasse med gress (menn!!), en blokk hvor det ikke skjer noe som helst av interesse og så en vei nesten uten biler. Men solen skinner og vi skal snart gå og kjøpe kjøkken, så livet er egentlig deilig! Og jeg har sovet lenge i dag... Piglet
aline Skrevet 30. april 2003 #38 Skrevet 30. april 2003 Ser rett på en vegg som er pyntet med artig grafitti, også ser jeg Oslo Plaza, postgirobygget, glasstoppene på Oslo Galleri (heter det vel? gjøre ikke? Der bussterminalen er?) (følte meg plustelig rammet av seriøs Alzheimers...) så ser jeg skiltet på toppen av Oslo City, og mange andre hustak. bortsett fra det ser jeg blå himmel med endel skyer på, ser at solen skinner også.
Armonia Skrevet 30. april 2003 #39 Skrevet 30. april 2003 Ser på Frøkelstiftelsen, et norsk flagg, tre menn med orange regntøy, mange biler og mange flere bygninger.. Fantastisk utsikt
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. april 2003 #40 Skrevet 30. april 2003 Jeg ha utsikt mot bakgården vår som er ett veldig pent uteområde med epletrær og en diger eik, benker i smijern, en stor port som også er i smijern med slike pilspisser på toppen og noen sykler. Om sommeren blir det plantet ut masse blomster. Minnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå