Gå til innhold

P-piller og stabil mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på yasmin de siste tre årene, og gjør det fortsatt. Hadde mensen for en uke siden. Hvis jeg slutter å ta pille nå, og får igjen den normale blødningen, hvordan kan jeg best regne ut om jeg har regelmessig syklus? Og NÅR vet jeg dette? Begynner jeg å telle fra første dags mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart begynne på p-piller for en periode, slik at jeg skal få normal syklus. Så jeg regner med at du også vil få det når du skutter på pillen. Hvordan man regner er jeg faktisk litt usikker på. Jeg har brukt å regne fra siste menstruasjonsdag, men kan godt hende man egentlig skal regne ut i fra første dag. Ingen som har lært meg dette så jeg har bare valgt å gjøre det sånn.

Skrevet

Ser at innlegget ble litt rotete, jeg lurer altså på dette fordi jeg vil bruke sikre perdioder eller computere som prevensjon. Dermed må jeg vite om jeg har regelmessig syklus.

Skrevet

Ikke bruk sikkre perioder som prevensjon. Bruk kondom! Ingenting er hundre prosent sikkert ...

Gjest Tigress
Skrevet

Frå dei venene eg kjenner som har brukt sikre periodar har det etter kvart blitt klart at det einaste sikre med dei er at ein får born... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...