Gå til innhold

Kvinners og menns ulike sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Vil gjerne ha andres meining om det stemmer at kvinner og menn har ulike preferansar når det gjeld sex.

Slik sett er nok kona mi og eg typiske. Vi har eit godt ekteskap med mykje kos, men eg legg nok mykje meire vekt på å snakke om kjensler. Eg er mest heime, medan ho er mykje på reiser for jobben. Vi har så hyggelege telefonsamtaler kvar kveld, og eg vil gjerne ha ho med på kva vi skal gjera når ho kjem heim, for då har eg som regel diska opp med noko godt og kvelden plar bli romantisk. For meg forsterkar det opplevinga å snakke om kor godt vi har det og fantasere litt om kvelden, men som regel bryt ho av med å spørje om eg har vatna blomane.

Når den store kvelden kjem, vil eg gjerne ha eit langt forspel. Kanskje i badekaret med vin og skum. Så vil eg gjerne at vi skal leike med kroppane og nyte synet av flotte kjøn som vi kan massere og hisse opp. Etterpå vil eg gjerne smøre henne inn med erotiske oljer, slikke henne, og at ho skal suge meg. Så over i doggy (då kan eg massere klitoris også), 69 og fram og tilbake i mange stillingar, også at ho rir meg, gje ho fleire orgasmar, og til slutt vil eg ha orgasmen min i misjonæren og sprute langt inni henne. Etterpå vil eg at ho skal sove liggjande rundt meg eller oppå meg.

Men slik blir det ikkje. Når vi har hatt kosekvelden i stova med mat, peis og prat, vil ho til sengs. Då er ho kjempekåt, og eg må gå rett på og ta henne bakfrå. Så får ho raskt to eller tre orgasmar som gjer henne vill og gal, men når eg så får min i misjonæren, er ho uengasjert, og det ser ut som ho kjedar seg. Etterpå legg ho seg i sengehalvdelen sin og sovnar.

Dagen etterpå ringjer eg henne på jobben og takkar for sist, og kan godt snakke om korleis vi hadde det om natta. Men nei, slikt skal det ikkje snakkast om!

Så det stemmer nok at menns og kvinners sex er litt ulike!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke så stor forskjell. Begge har lyst til å knulle.

Men du: Må si at de aller fleste faktisk har behov for å sove i sin egen halvdel av senga, og med sin egen dyne.

Skrevet

Innlegget ditt får meg til å tenke på den morsomme radioreklamen for bladet "Vi Menn". "LA MENN VÆRE MENN".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...