Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal operere bort mandlene om en ukes tid, og har fått beskjed fra klinikken om at jeg må ja med meg en person til operasjonslokalet, som kan følge meg hjem etterpå og være hos meg. Er dette virkelig nødvendig? Operasjonen er på dagtid, alle jeg kjenner som jeg kunne spurt er på jobb da, og vil nødig spørre noen om å ta seg fri for dette. Har ikke familie i nærheten. Om noen har erfaring med dette hadde jeg blitt glad.
Gjest *englefjes* Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg tok mandlene på torsdag og er veldig glad for at jeg hadde med meg noen. Tror ikke jeg hadde klart å komme meg hjem uten hjelp egentlig,man reiser jo fra klinikken en times tid etter man har våknet fra narkosen og jeg var i alle fall veldig svimmel og slapp....Dessuten er det en viss fare for blødninger på operasjonsdagen, så det er greit å ha noen der når du kommer hjem også :-D
wondergirl Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 De trenger vel ikke å være der hele dagen, men det er veldig greit å ha noen til å følge seg hjem. Da jeg tok mandlene, var jeg der fra morgenen av og var klar til å dra hjem i halv firetiden på dagen. Så kanskje noen kan gå litt tidligere fra jobb for å følge deg hjem? De behøver jo ikke å ta hele dagen fri for å sitte og vente på at du våkner av narkosen. Lykke til! Det gjør vondt i to uker, men det er visstnok sjelden komplikasjoner ved slike inngrep.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Det kan være greit å ha noen der når man kommer hjem. Jeg fikk akutte blødninger, så da var jeg veldig glad for å få hjelp til å komme meg på sykehuset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå