lulle Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 For ikke å kuppe den andre tråden om vaskehjelp og lønn. Det jeg lurer på er hvor mye dere rydder før vaskehjelpen kommer. Hva dere flytter på og hvor mye som gjøres klart. Setter dere frem støvsuger, vaskemidler osv...
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg setter ikke frem noen ting lenger.. I starten gjorde jeg det, men hun vet hvor hun finner alt nå. Jeg bare passer på å se etter innimellom om jeg trenger å kjøpe nye vaskemiddel og slikt. Det eneste jeg legger frem er rene kluter egentlig.. Men jeg må rydde litt før hun kommer. For ellers så gjør hun det, og det synes jeg blir for flaut.. Så jeg prøver å passe på at bordene i stuen er ryddet, kjøkkenet er ryddet og alt det skitne står i oppvaskmaskinen, og skulle det ligge skitne klær på gulvet på soverommet så legger jeg det i vaskekurven.. Hmm.. det er vel igrunnen det jeg gjør tror jeg.. Og jeg har vaskehjelp hver torsdag, og det er så herlig å starte helgen med ren leilighet! :-D
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 For ikke å kuppe den andre tråden om vaskehjelp og lønn. Det jeg lurer på er hvor mye dere rydder før vaskehjelpen kommer. Hva dere flytter på og hvor mye som gjøres klart. Setter dere frem støvsuger, vaskemidler osv... Jeg har også vaskehjelp hver torsdag. Og onsdag kveld så rydder jeg skittentøykurvene og bossbøtter ut fra badet og bossbøttene ut fra toalettene. Vaskemidler, kluter og mopp står på vaskerommet og slangen til sentralstøvsugeren har en egen beholder på teknisk rom .. Hun vet hvor alt er og finner fram selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå