Gå til innhold

For alle banantwist elskere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg var på Rimi for og kjøpe lunsj fant jeg en ny sjokolade - Smil med banansmak/-fyll :D

....og den er det nærmeste jeg har kommet den gamle gode banantwisten på leeeeenge.....det var et funn på en ellers litt trist og regnfylt dag....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ÅH!! Det er jo bare så innmari godt da!

Så reklame for coca cola lighet med sitron ( har venta på det lenge nå!) i går også, så nå må jeg snart ta en tur på butikken.. :wink:

Skrevet

Å nei! :o Det var favoritt-Twisten min og nå kommer jeg ikke til å klare å la være å kjøpe denne sjokoladen i dag... Jeg som nesten har klart å slutte å spise sjokkis.

Jaja, 1 går greit :sjarmor:

(Det blir jo som å få 10 banantwist i en pose det!) Nam!

Skrevet

Supert!! Banan var favoritten i Twist-posen før så dette må prøves. :P

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, SÅ DIGG!

Mistenker at vi skal ut og handle litt i dag ja!

Har savnet den sjokoladen så veldig!

Skrevet

Kjøpte en tidligere som nevnt....har noen av dere sett den....helt borte, den....

*lurer ille på hvem som har spist den opp* For jeg kan jo ikke ha spist hele siden lunsj?? :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
....og den er det nærmeste jeg har kommet den gamle gode banantwisten på leeeeenge

Vær så god du Rufus, bare ta den du. Du kan få Cocosen også.

Jeg velger mine venner med omhu, Rufus er min venn :D

Skrevet

1000takk!! :D

Så kan du faktisk få alle de andre i Twistposen, Revetispa....og den andre Smil sjokoladen (den vanlige) også....

Jippi, jeg fant venn og dele med....hos meg skal det nemlig være banan, kokos eller ikke no´fyll i sjokoladene....eller den sjokoladen som ser ut som et kjøttbein som er pakket i sølvpapir - men husker selvfølgelig ikke hverken hva den heter eller smaker akkuratt nå..... :oops:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Lohengren - det er det "kjøttbeinet" heter, og jeg er helt enig, har man en av disse og banantwist er det deilig å være til.... MEN jeg har sjokoladestopp for tiden, håper den Smil-varianten med banan blir på markedet en stund så jeg får prøve....

Takk for tipset forresten, Rufus!

Skrevet
I dag da jeg var på Rimi for og kjøpe lunsj fant jeg en ny sjokolade - Smil med banansmak/-fyll  :D  

....og den er det nærmeste jeg har kommet den gamle gode banantwisten på leeeeenge.....det var et funn på en ellers litt trist og regnfylt dag....

Er det lys eller mørk sjokolade? *krysser fingrene og håper på mørk*

Skrevet

Jeg fant den ikke i går! :grine:

Var på Kiwi og Rimi, men måtte gå tomhendt hjem... (dvs; det ble jo en annen sjokolade da) :blunke:

Skrevet

MMMMM, enda en uskyldning til å kjøpe en sjokkis. :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...