Gå til innhold

Hår eller ikkje

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Minnie: Hvilke salonger utfører Brasilian Wax? Og tar de "hele greia" (altså under/inni/rundt :hoho: ), eller bare bikinilinjen/"oppå"? Hvis du skjønner hva jeg mener...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er mye pent med kroppshår på jenter. (men smak og behag)Er veeldig god venn med alt som fjerner hår, og ser ut deretter. Meget glatt og fin med et pitteliten landingsstripe på venusberget :D Det er alt synlig hår jeg har fra øynene og ned.

Skrevet

Syns ikke d var vondt - peanuts!!! i forhold til mye annet...Jeg betalte kr. 450,-.

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns folk er blitt hysteriske i forhold til kroppshår. Når en mann forteller meg at kroppshår er turn off.. eller spør om jeg har masse..da er han GONE!!! Makan til kvalmhet. Greit å leke seg med ulike frisyrer.. men ærlig talt.. hår er naturlig!! Har ingenting i mot menn med her, hverken her eller der!

SKjerp dere forlkens! Greit å ha preferanser.. men ikke at man syns det er ekkelt med hår!! :evil:

Skrevet

Jeg digger også hårete menn......syns d er absolutt mest sexy!!!

Skrevet

La ikkje dette bli endå ein tråd for/mot barbering. Tanken med denne er rett å slett å få eit inntrykk av kva folk gjer i praksis. Om ein trivst best med lite/utan hår er det ikkje dermed sagt at ein er barbert. Det kan jo vera andre forhold som gjer at ein vel å behalde alt/mykje hår.

Kor brei er stripa? Kor kraftig er dotten? Det er det denne tråden skal handle om.

Skrevet

Jeg tar også brazilian wax

tar bort alt uten om en smal stripe foran

trimmer den ca hver 2 uke. :D

Vokser hver 3-4 uke varierer litt der.

Blir nok ikke og slutte med dette :Nikke: :wink:

Skrevet

Jeg foretrekker å være helt uten kjønnshår, eventuelt en lite stripe inn i mellom.

Skrevet

Jeg liker best å være helt uten hår. Foretrekker glatte gutter også.

Gjest Albania
Skrevet

Jeg barberer vekk alt

gubbene foretrekker faktisk d, særlig når d gjelder oralsex. Masse hår er ekkelt. Og det klør...

Jeg har ikke så pent hår heller, d er alt for lyst/grålig, d er for stivt og ikke krøllet og ikke noe pent. Da er det mye penere å ta hele.

Når jeg har hår pleier jeg å ta bikinilinjen samt langs skjedeåpningen så det kun er hår i en liten "trekant" over skrittet, det synes jeg er pent. Men jeg foretrekker å fjerne alt pga jeg ikke har så pent hår der nede... har man pent, mykt, mørkt krøllet hår så er det fint med litt hår, men ikke skog.

Skrevet

Greit med en liten landingstripe, ellers lite.

Men dere - detaljert - hvordan foregår en Brasillian wax ? Jeg får GU assosiasjoner ... :-?

Skrevet
Greit med en liten landingstripe, ellers lite.

Men dere - detaljert - hvordan foregår en Brasillian wax ? Jeg får GU assosiasjoner  ... :-?

Sett Fear Factor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...