Gå til innhold

Historikk på dataen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Før når jeg brukte nettlesern min pleide det å være markert hvilke artikler jeg hadde lest, feks hvis teksten generelt på en side var skrevet med svart, ville linken være rød etter at jeg hadde trykket på den-

Syns det var så greit, men finner ikke ut hvordan jeg får det slik igjen, noen som vet?

(hvis det overhode er forståelig hva jeg mener da :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greier ikke å huske om denne funksjonen ligger på nettstedet, eller i nettlesern. Mener å huske at der var noen innstillinger i gamle eksplorer under verktøy>instillinger for internet>avansert, men jeg har ikke funnet disse i den siste utgaven (og heller ikke lett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Explorer 7, den engelske varianten, men jeg går inn på følgende:

Tools - Internet options. På tab'en som heter General, er det et felt som heter Appearance helt nederst. Trykk på en knapp som heter Colours. Da åpner det seg et nytt vindu hvor man kan krysse av for å bruke forhåndsinnstilte farger eller velge sine egne farger. Det er også en link med forklaring på hvordan man kan overstyre forhåndsinnstilte farger på websider.

Håper dette var sånn delvis forståelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Har samme versjon som deg Meaty tror jeg, for fant fram til akkurat det du sa og tenkte bingo!

Men prøvde å velge rødt på der det sto visited links, men nettlesern virker ikke som den vil reagere på det, den bruker lilla, den fargen som tydeligvis sto fra før selv om jeg aldri har lagt merke til det når jeg har vært på nettet.

Men hvordan får jeg den til å bruke rødt når jeg har valgt fargen i den rubrikken til rødt?

Og noen som vet hva Use hover color betyr? Der kan man også velge farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...