Gå til innhold

Aksel Lund Svindal


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere her som så Aksel Lund Svindal på Nytt på nytt? Det eneste jeg klarte å tenkte på når jeg så ham i ruta var, hvor utiltrekkende, usjarmerende, usympatisk, utiltalende han er. Rett og slett lite kjekk, til tross for hvordan han forsøker å fremstå. Ugh!

Flere som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er motsatt av deg.

Jeg og. Jeg er for Aksel Lund Svindal.

Jeg synes han forsøkte å fremstå som en tiltrekkende tegneseriefigur, alternativt actionfilmfigur. Fremdeles ugh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som så Aksel Lund Svindal på Nytt på nytt? Det eneste jeg klarte å tenkte på når jeg så ham i ruta var, hvor utiltrekkende, usjarmerende, usympatisk, utiltalende han er. Rett og slett lite kjekk, til tross for hvordan han forsøker å fremstå. Ugh!

Flere som meg?

Har ikke gjort meg opp noe mening,men hva var det han sa/gjorde som fikk det til å mene dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart! Jeg er stikk motsatt. Mannen sa akkurat at han virker så utrolig sympatisk, og da svarte jeg at jeg er enig, og at jeg tror det er fordi han alltid smiler. Hvis han og en annen hadde sagt nøyaktig samme ting ville han virket mye mer sympatisk, rett og slett fordi munnen hans alltid er i smilefasong :)

Så; jeg tror han er en kjempehyggelig, sjarmerende og sympatisk mann. Mulig jeg tror det pga at han ser sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan ikke alle like Aksel Lund Svindal - det må være helt greit. Men er det ikke fryktelig surt og unødvendig å lage en slik tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Selvfølgelig kan ikke alle like Aksel Lund Svindal - det må være helt greit. Men er det ikke fryktelig surt og unødvendig å lage en slik tråd?

Velkommen til Kvinneguiden. :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan ikke alle like Aksel Lund Svindal - det må være helt greit. Men er det ikke fryktelig surt og unødvendig å lage en slik tråd?

Neida. :fnise: Alle er jo uenige med meg, så dette har jo blitt en ren hyllesttråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han virker som en skikkelig go'gutt. Og akkurat nå har jeg ikke viktigere ting å gjøre enn å svare i slike tråder. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan ikke alle like Aksel Lund Svindal - det må være helt greit. Men er det ikke fryktelig surt og unødvendig å lage en slik tråd?

Ja, det er litt som de som lager anti-Idol-Tone-tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er egentlig denne fyren? Har hørt navnet så mange ganger at nå lurer jeg faktisk på hvem det er og hva han har gjort. Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig denne fyren? Har hørt navnet så mange ganger at nå lurer jeg faktisk på hvem det er og hva han har gjort. Noen?

Han er alpinist og tryna før jul, men nå kan han gå på ski igjen. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hørt så mye om ham før fallet jeg heller.

Og jeg synes han virker veldig sympatisk. Kjekk er han også.

*viktigere ting å gjøre har jeg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Maria_*

Han er for pen på en måte. Han har et perfekt, symmestrisk og strømlinjeformet ansikt og feilfri tannrekke. Savner kanskje litt...særpreg? Så ja, for pen for meg hvis noen forstår hva jeg mener med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er for pen på en måte. Han har et perfekt, symmestrisk og strømlinjeformet ansikt og feilfri tannrekke. Savner kanskje litt...særpreg? Så ja, for pen for meg hvis noen forstår hva jeg mener med det....

Jeg synes hele han er et særpreg jeg da. :sjenert: Utrolig sjarmerende og vakker gutt med et stort glimt i øyet. Det virker også som han har bena godt nede på jorda. En verdig arvtager etter Kjus og Aamodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...