Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter med å få rekvisisjon av lege for mammografi. Er for ung... Men samtidig av den generasjonen som ønsker å vite at alt er greit.

Derfor lurer jeg på hvor jeg kan bestille time til mammografi selv og betale hva det koster. Drammen - Oslo et sted.

Takknemlig for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sliter med å få rekvisisjon av lege for mammografi. Er for ung... Men samtidig av den generasjonen som ønsker å vite at alt er greit.

Derfor lurer jeg på hvor jeg kan bestille time til mammografi selv og betale hva det koster. Drammen - Oslo et sted.

Takknemlig for tips.

Hei.

Jeg bor i Oslo og blei henvist til mamografi i Drammen ved sykehuset der.

Dei er vist noen av dei flinkeste på det feltet og det er KORT vente tid der.

Jeg kom inn på litt over ei uke.

Ring dei og hør hvordan du skal gå frem.

Det som jeg likte så godt der var at jeg fikk gjort alt på en gang, tok bilder, tok ultralyd og inn til lege.

Alt dette på ca en time.

Lykke til :)

Skrevet
Det som jeg likte så godt der var at jeg fikk gjort alt på en gang, tok bilder, tok ultralyd og inn til lege.

Alt dette på ca en time.

Jeg fikk også undersøkt en kul ved Brystdiagnostisk senter ved Sykehuset Buskerud. Brukte 2-3 timer på å bekrefte at kulen ikke var brystkreft. Tok biopsi av kulen også. Føltes godt å få resultatet så fort.

Du kan sikkert ringe og spørre. Kanskje de evt. kan tipse deg om et privat røntgeninstitutt?

Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg fikk henvisning på mammografi av bedriftslegen, og ble sendt til Capio røntgen på Frogner, Oslo. Fikk der beskjed om at jeg ikke hadde trengt henvisning for å komme dit, er bare å ringe og bestille time. Koster 690 både med og uten henvisning.

Fikk forøvrig time dagen etter at jeg ringte..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...