Annie Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9761 Del Skrevet 24. februar 2009 Kos dere! Bedre med for mye enn for lite. Hva synes du om vinneren? Synes det var utrolig morsomt at endelig en plus size modell gikk til topps, jeg da. (selv om mannen ikke kunne forstå at hun kunne være plus size modell, men det er en helt annen sak (og sammenlignet med den andre finalisten :dåne: HUN var tynn, altså! )) Jeg syns det var superkult at hun vant!!! ENDELIG var det ei med former og ikke en "homsegutt" som vant!!! Hvis du har vært på Stovner senteret i dag - har du ikke vært langt unna meg. Jeg går gjennom stovner senteret daglig på vei til eller fra jobb. Stilig Da bor du ikke så langt unna meg! Veldig hyggelig med kjapt treff i dag, Annie, kaffe og napoleonskake på Stovner var godt! Det var kjempehyggelig!! Er så glad for de kaffekoppene vi får tatt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9762 Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde en skremmende opplevelse på vei til Oslo i dag. I en tunnel så jeg plutselig en DIGER snø/isklump, falle av en møtende trailer og komme mot bilen og braste inn i støtfangeren. Det ble skader for minst 10000, men jeg er allikevel glad for at den traff der den traff. Hadde den truffet frontruta, hadde Prinsessa og jeg neppe vært i live nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. februar 2009 #9763 Del Skrevet 25. februar 2009 Godt det kun ble materielle skader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. februar 2009 #9764 Del Skrevet 25. februar 2009 Er så glad for de kaffekoppene vi får tatt sammen Jeg også Håper du har fått bilopplevelsen litt på avstand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. februar 2009 #9765 Del Skrevet 25. februar 2009 Skummelt! Godt det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2009 #9766 Del Skrevet 25. februar 2009 Så grusomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2009 #9767 Del Skrevet 25. februar 2009 Så godt at det gikk så bra som det gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9768 Del Skrevet 25. februar 2009 Godt det kun ble materielle skader. Dyrt, men godt ja Jeg også Håper du har fått bilopplevelsen litt på avstand! Jada, jeg har vel det. Tenkte jeg skulle ut og ta noen bilder av skadene. Skummelt! Godt det gikk bra. Kjempeskummelt!!! Så grusomt!! Helt klart Så godt at det gikk så bra som det gjorde. Vi hadde nok litt flaks ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. februar 2009 #9769 Del Skrevet 25. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9770 Del Skrevet 25. februar 2009 Kamela: Du vet hvorfor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9771 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er mye rart man skal bekymre seg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2009 #9772 Del Skrevet 25. februar 2009 Da bor du ikke så langt unna meg! Veldig hyggelig med kjapt treff i dag, Annie, kaffe og napoleonskake på Stovner var godt! Verden er ikke stor. Hadde en skremmende opplevelse på vei til Oslo i dag. I en tunnel så jeg plutselig en DIGER snø/isklump, falle av en møtende trailer og komme mot bilen og braste inn i støtfangeren. Det ble skader for minst 10000, men jeg er allikevel glad for at den traff der den traff. Hadde den truffet frontruta, hadde Prinsessa og jeg neppe vært i live nå... Så utrolig skummelt, men veldig bra det gikk bra med deg og Prinsessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2009 #9773 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er mye rart man skal bekymre seg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9774 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er nydelig ute i dag. OG kuldegrader. Burde ta meg en tur ut, men all denne sporten ødelegger for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #9775 Del Skrevet 26. februar 2009 Satfett er stafett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #9776 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Du har fått med deg dette vel? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547549 edit: feil link Endret 26. februar 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9777 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Du har fått med deg dette vel? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547549 edit: feil link NEINEINEINEINEI!!! Endret 26. februar 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #9778 Del Skrevet 26. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9779 Del Skrevet 26. februar 2009 Og jeg som trodde gayradaren min var MEGET velutviklet... Pokker!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. februar 2009 #9780 Del Skrevet 26. februar 2009 Skjønner ikke helt hvorfor dette er en nyhet jeg da... :klø: Altså, det er nytt for meg at han var homofil (har igrunnen ikke fundert så mye over det), men jeg skjønner ikke helt de store medieoppslagene. Hadde det vært en profilert idrettskjendis, så ja, men det er jo ikke akkurat uvanlig med åpent homofile i underholdningsbransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå