Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Er det veldig vanlig? Hvorfor? Kan man velge å ha på seg strømper? Jeg har store fordommer mot føttene mine, og gruer meg fælt til om de må blottes på føda :/
LilleBille Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Nå tror jeg at føttene dine er noe av det du kommer til å bekymre deg minst om under fødselen, men om du ønsker å ha på sokker går vel sikkert det greit.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Nå tror jeg at føttene dine er noe av det du kommer til å bekymre deg minst om under fødselen, men om du ønsker å ha på sokker går vel sikkert det greit. Til nå er dette min eneste bekymring
Spoven Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg hadde sokkene på under to av fødslene. Ikke den siste, for da valgte jeg å stå i dusjen mesteparten av tiden.
Susan Sto Helit Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg hadde ullsokker på under hele fødselen. (Bortsett fra da jeg satt i badekaret.) Er vel helt normalt, siden man lett blir kald på bena...
SummerJoy Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg hadde sokker på lenge. Men tilsluttt var jeg så svett at de røk... Dette bestemmer du helt selv!
Gjest imli Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Husker faktisk ikke om jeg hadde noe på føttene eller ikke Men det er definitivt noe man velger selv!
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Godt å høre at det ikke var så uvanlig så jeg trodde å ville beholde strømpene på, hehe
Umuriel Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Du kan vel ha på deg det du ønsker, men det er jo en fordel å ta av trusa Husker ikke engang om jeg hadde sokker på eller ikke.
Lillie Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Du kan vel ha på deg det du ønsker, men det er jo en fordel å ta av trusa Jeg tror ikke du trenger bekymre deg for at du må være barbeint. Det bestemmer du selv. Jeg mener å huske jeg hadde ullsokker på, men det er fordi jeg fryser veldig lett på bena. Har ikke orket å gå/stå på det kalde gulvet i så mange timer uten noe på beina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå