Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Er det veldig vanlig? Hvorfor? Kan man velge å ha på seg strømper?

Jeg har store fordommer mot føttene mine, og gruer meg fælt til om de må blottes på føda :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tror jeg at føttene dine er noe av det du kommer til å bekymre deg minst om under fødselen, men om du ønsker å ha på sokker går vel sikkert det greit.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
Nå tror jeg at føttene dine er noe av det du kommer til å bekymre deg minst om under fødselen, men om du ønsker å ha på sokker går vel sikkert det greit.

Til nå er dette min eneste bekymring :P

Skrevet

Jeg hadde sokkene på under to av fødslene. Ikke den siste, for da valgte jeg å stå i dusjen mesteparten av tiden. :)

Skrevet

Jeg hadde ullsokker på under hele fødselen. (Bortsett fra da jeg satt i badekaret.)

Er vel helt normalt, siden man lett blir kald på bena...

Skrevet

Jeg hadde sokker på lenge. Men tilsluttt var jeg så svett at de røk... Dette bestemmer du helt selv!

Skrevet

Husker faktisk ikke om jeg hadde noe på føttene eller ikke :fnise:

Men det er definitivt noe man velger selv!

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Godt å høre at det ikke var så uvanlig så jeg trodde å ville beholde strømpene på, hehe :jepp:

Skrevet

Du kan vel ha på deg det du ønsker, men det er jo en fordel å ta av trusa ;)

Husker ikke engang om jeg hadde sokker på eller ikke.

Skrevet
Du kan vel ha på deg det du ønsker, men det er jo en fordel å ta av trusa ;)

:fnise:

Jeg tror ikke du trenger bekymre deg for at du må være barbeint. Det bestemmer du selv. Jeg mener å huske jeg hadde ullsokker på, men det er fordi jeg fryser veldig lett på bena. Har ikke orket å gå/stå på det kalde gulvet i så mange timer uten noe på beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...