Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Kos dere! :klemmer:

Bedre med for mye enn for lite. :ler:

:jepp:

Hva synes du om vinneren?

Synes det var utrolig morsomt at endelig en plus size modell gikk til topps, jeg da. (selv om mannen ikke kunne forstå at hun kunne være plus size modell, men det er en helt annen sak :fnise: (og sammenlignet med den andre finalisten :dåne: HUN var tynn, altså! ))

Jeg syns det var superkult at hun vant!!! ENDELIG var det ei med former og ikke en "homsegutt" som vant!!! :bolledeig:

Hvis du har vært på Stovner senteret i dag - har du ikke vært langt unna meg. :fnise: Jeg går gjennom stovner senteret daglig på vei til eller fra jobb.

Stilig :)

Da bor du ikke så langt unna meg!

Veldig hyggelig med kjapt treff i dag, Annie, kaffe og napoleonskake på Stovner var godt! :klemmer:

Det var kjempehyggelig!! Er så glad for de kaffekoppene vi får tatt sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en skremmende opplevelse på vei til Oslo i dag. I en tunnel så jeg plutselig en DIGER snø/isklump, falle av en møtende trailer og komme mot bilen og braste inn i støtfangeren. Det ble skader for minst 10000, men jeg er allikevel glad for at den traff der den traff. Hadde den truffet frontruta, hadde Prinsessa og jeg neppe vært i live nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det kun ble materielle skader. :klemmer:

Dyrt, men godt ja :Nikke::klem:

Jeg også :klem:

Håper du har fått bilopplevelsen litt på avstand!

Jada, jeg har vel det. Tenkte jeg skulle ut og ta noen bilder av skadene. :klem:

:overrasket:

Skummelt! Godt det gikk bra.

Kjempeskummelt!!! :Nikke:

Så grusomt!! :klemmer:

Helt klart :klem:

Så godt at det gikk så bra som det gjorde. :sjokkert:

Vi hadde nok litt flaks ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bor du ikke så langt unna meg!

Veldig hyggelig med kjapt treff i dag, Annie, kaffe og napoleonskake på Stovner var godt! :klemmer:

Verden er ikke stor.

Hadde en skremmende opplevelse på vei til Oslo i dag. I en tunnel så jeg plutselig en DIGER snø/isklump, falle av en møtende trailer og komme mot bilen og braste inn i støtfangeren. Det ble skader for minst 10000, men jeg er allikevel glad for at den traff der den traff. Hadde den truffet frontruta, hadde Prinsessa og jeg neppe vært i live nå...

Så utrolig skummelt, men veldig bra det gikk bra med deg og Prinsessa. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor dette er en nyhet jeg da... :klø: Altså, det er nytt for meg at han var homofil (har igrunnen ikke fundert så mye over det), men jeg skjønner ikke helt de store medieoppslagene. Hadde det vært en profilert idrettskjendis, så ja, men det er jo ikke akkurat uvanlig med åpent homofile i underholdningsbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...