Gjest gjestegjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Ok, her kommer det. Advarer om heslige detaljer. Jeg var på butikken i sta og måtte helt sykt på do plutselig for å tisse. Vi satt oss i bilen og jeg måtte bare mer og mer, vondt som f*en. Når jeg gikk ut av bilen etter 3(?) min så bare rant det. Uansett hvor mye jeg holdt igjen så bare fossa det Opp trappa og inn, av med klær og det bare fortsetter å fosse. Kan sammenlignes med når vannet går når du er gravid. Ikke sjans å holde igjen uansett!!! Endelig på do så kan jeg tisse. Blir nesten som en vanlig tissing (altså mengde). Her kommer de deilige detaljene (du er advart): Ekkel utflod, seigaktig og grumsete urin.. Herlig. Er jeg blitt inkontinent eller er dette en syk form for UVI??
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ok, her kommer det. Advarer om heslige detaljer. Jeg var på butikken i sta og måtte helt sykt på do plutselig for å tisse. Vi satt oss i bilen og jeg måtte bare mer og mer, vondt som f*en. Når jeg gikk ut av bilen etter 3(?) min så bare rant det. Uansett hvor mye jeg holdt igjen så bare fossa det Opp trappa og inn, av med klær og det bare fortsetter å fosse. Kan sammenlignes med når vannet går når du er gravid. Ikke sjans å holde igjen uansett!!! Endelig på do så kan jeg tisse. Blir nesten som en vanlig tissing (altså mengde). Her kommer de deilige detaljene (du er advart): Ekkel utflod, seigaktig og grumsete urin.. Herlig. Er jeg blitt inkontinent eller er dette en syk form for UVI?? Kjøp en test på apoteket, så ser du enkelt om du har UVI.
Gjest Gjest_Solli_* Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Lever inn en urinprøve på legekontoret ditt..så får du svar med engang...og eventuelt antibotika
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå