Gå til innhold

Arkens Grøde

Abrakadabra

Anbefalte innlegg

Freddan !

Det er en fin dag.

Og snart toger det inn en gjest her, helgevasken er unnagjort og middagsretten er klar, så nå er det bare å vente på innrykk.

Jeg må jo si jeg syns det er noe spesielt med kamerater som lyver for fruen sin og sier de skal på oppdrag med jobben når det de egentlig skal er å besøke meg.

Det er jo ikke min business og han sparer seg helt sikkert for mange ubegrunnede sjalusi-problemer ved å opptre på den måten, men det er kanskje et par steg over kanten, det der. :sjenert:

På den annen side så er det hverken min frue eller mitt problem, vi har kjent hverandre i årevis før fruen dukket opp også, men hadde jeg vært henne og funnet ut at mannen har løyet midt opp i ansiktet, så hadde er det jo ikke noe rart om man tror at mannen har svin på skogen og noe å skjule (hvilket han overhodet ikke har på noen måte i forhold til meg)

Jaja.

Det er fortsatt freddan, en hel helg står i vente og jeg venter på filmer jeg har bestilt fra enjoy.com, jeg bestilte tre og to av dem var leveringsklare omgående, men den tredje ikke før den trettende, så det er jo mulig de venter til da og sender alt samlet. Det var jo nå jeg ville hatt dem, da...

Endret av Abrakadabra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla snuppa ;)

Det du skrev der var vel ikke heelt det du fortalte meg.. hmm ;-P Men flott at du har dagbok, her skal jeg skrive masse kåål ;-)

Kose deg i kveld.. hehe.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si at det kom til et par opplysninger jeg ikke visste om etterhvert, han hadde nemlig ikke fortalt meg heller hele sannheten om hva han egentlig sa til fruen sin, han hadde nemlig ikke nevnt besøket hos meg overhodet (bare spurt om det var greit at han traff meg "en eller annen gang "), men at det gjaldt i dag og overnatting ante hun ingenting om. :filer:

Ellers så kom ikke besøket. Unnskyldningen denne gang var like dramatisk som den pleier være.

Så med middag klar til å hives i ovnen så vet jeg ikke om jeg skal le av det eller bli grinete. Jeg har sittet og venta før, så jeg orker ikke bli sur.

Så ringte telefonen gang på gang....og siden har jeg sittet i telefonen.

Og mens jeg stod i telefonen, så har jeg malt. Så jeg føler meg effektiv i kveld.

Min nyeste eks-samboer ringte og vi snakket vel en times tid.

Trodde han var sur på meg jeg, men det var han visst ikke.

Misforståelser, og det er jo stikkordet for hele forholdet. (var)

Så ringte moder`n og det ble også en lengre samtale.

Ja, og jeg glemte å nevne....jeg sitter fortsatt og venter på telefon fra han som enda ikke har avlyst avtalen vår , jeg tror jammen jeg skal være så frekk å la være å ta telefonen. :briller:

Endret av Abrakadabra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for et mannfolk han der er... :-/

Men du fikk jo se oss i full action på stua her da.. :-P Uffamei, sorry for at jeg utsatte deg for det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, upålitelige "venner" er herlig, dere...

Det kom da en unnskyldning og bortforklaring som lå på msn og venta på meg da jeg hadde gitt opp hele mannen (og et spørsmål om å ringe meg i morgen ? Jeg tok meg ikke bryet med å svare og blokkerte hele han for en stund) og dratt bort til en festlig gjeng, som ikke utsatte meg for noe som helst som ikke var ganske morsomt ;)

Håper formen er fin-fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...