knudz3n Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er og blir skjoldete. hvordan får dere den fin`?
Gjest Elize Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jif skurekrem funker på vår 35år gamle kjøkkenvask. Jeg er kjempenøye når jeg skurer, så det tar lang tid. Gjør dette hver dag. Endret 8. februar 2008 av Elize
Gjest nextlife Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Et par andre tips : Bakepulver er supert til stygge vasker, jeg kan ikke bruke Jif i min høyglaspolerte stålvask, så jeg skyller den god med vann, drysser godt med bakepulver på, lar det stå ei stund og skrubber litt med kosten. Ellers så går det fint an å bruke maskinoppvaskmiddel på samme måte. Rengjøringsmiddel for kaffetraktere er også supert
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Kjøp Gloria og bland med zalo. Da er det nok å gni ganske lett med blandingen på en fuktig klut. Hvis det ikke virker får du aldri vasken blank.
Gjest Asti Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 (endret) ............ Endret 14. desember 2009 av Asti
knudz3n Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 takker for mange svar... må teste ut noen av disse:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå