Gå til innhold

B12 mangel

Fremhevede innlegg

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Etter en lang periode med å være sliten, slapp, svimmel, opplagt ol så har jeg fått konstatert meget lavt B12 nivå og skal gå på tabletter i 3 mnd, for så å måle på nytt og event ta sprøyter. Har akkuratt begyntpå pillene, men er så j**** utolmodig.. Når kan jeg forvente meg litt mer energi igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter en lang periode med å være sliten, slapp, svimmel, opplagt ol så har jeg fått konstatert meget lavt B12 nivå og skal gå på tabletter i 3 mnd, for så å måle på nytt og event ta sprøyter. Har akkuratt begyntpå pillene, men er så j**** utolmodig.. Når kan jeg forvente meg litt mer energi igjen???

Jeg har B12 mangel. Jeg fikk konstantert dette for snart to år siden. Gikk på pillene en liten stund, sånn når jeg husket å ta dem. Nå vet jeg ikke hvor jeg har gjort av boksen engang. Så kan ikke si jeg merker noe forskjell! Men det er nå meg:)

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvorfor fikk du ikke sprøyter med engang?

Jeg fikk også konstatert ekstem b12-mangel får noen år tilbake. Da fikk jeg en sprøyte hver dag en uke - for å få det opp kjapt, deretter fikk jeg sprøyte hver tredje måned en stund, lurer på om det var en liten periode med engang i uka også... husker ikke helt, det er lenge siden. Og nå holder jeg det oppe selv så lenge jeg får i meg b12 tilskudd hver dag.

Men jeg merket ihvertfall stor forskjell den uka jeg var og tok sprøyte hver dag. Jeg fikk plutselig så mye energi, som jeg ikke ante jeg var i stand til å få.

(Hadde nemlig trodd at jeg bare var lat siden jeg var så mye trøtt og sløv hele tiden.) Ble helt hyper. hehe. Det stabiliserte seg etterhvert da, men trøtheten forsvant.

Skrevet

Oh, nå vil eg leite frem mine piller!:D Vil og ha masse energi!

Skrevet

Jeg tok b-12sprøyte en gang hver uke en periode. Merket overhode ingen forskjell.

Gjest lillebøll
Skrevet

Samme problemet her. Har nå tatt piller to måneder, merker litt forskjell. Tok en måneds tid kanskje før det gjorde noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...