Gjest Borghild Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet om man legger på seg av dette? Jeg har utsatt mensen i snart et år nå. Bør man ha blødning av og til?
Gjest Dixie i.i Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tja, legen min anbafalte 2-3 ganger i året.. Jeg kan utsette den ca 6 mnd, så begynner jeg med småblødninger...
Dru Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor skulle man legge på seg av det? Jeg har tatt Yasmin sammenhengende i et år jeg også uten at det har skapt videre problemer.
wondergirl Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Hvis man legger på seg, så er det vel ikke fordi man utsetter mensen, men fordi p-piller forårsaker hormonforandringer i kroppen. Jeg pleier å ha mensen ca hver 3. måned med yasmin, ellers får jeg mellomblødninger. Men hvis jeg ikke fikk det, hadde jeg gjerne utsatt den på ubestemt tid.
Grissini Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Nei, jeg tror ikke man legger på seg av dette. Jeg "fikk ikke til" å utsette mensen mer enn 2 mnd på rad når jeg gikk på Yasmine, da fikk jeg irriterende småblødninger. Uansett kan det vel kanskje være greit å ta noen pauser innimellom? Personlig syntes jeg ett år hørtes lenge ut. Jeg syntes at det var greit å vite at alt "fungerte som det skulle" innimellom Endret 10. februar 2008 av Grissini
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå