smidja Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jada, jeg vet at dere ikke er leger, men jeg spør likevel... Kanskje noen har noe fornuftig forklaring. Jeg har vært veldig øm i det ene brystet i over en uke nå. Og når jeg får orgasme så får jeg sinnsyke magesmerter. Ingen av disse tingene er for seg spesiell, men det som er spesielt er at det har vært så lenge nå. Det pleier liksom bare å være noen dager. Og da nærmere mensten, nå er jeg midt i syklusen ca, og det har altså vært sånn i over en uke. Noen som har noen gode forslag?
Modern woman Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Er ingen lege, men har livserfaring med magesmerter ... Får du bare smerter i magen under orgasme, eller har du smerter utenom også? Kan du forklare hvilke typer magesmerter dette er?
smidja Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Bare rett etter orgasme. Kan gjøre vondt i alt fra et halvt minutt og til flere minutter. Det føles som om det brenner der inne, skikkelig vondt. Har hatt dette av og til før også, rett før mensen f.eks. Men aldri så lenge som dette og så tidlig i syklusen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå