Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har strikket noen votter som skal toves. I oppskriften står det at de skal toves i maskin med grønnsåpe. Hvor mye såpe skal jeg ha i? Har jeg såpen i der hvor jeg vanligvis legger vaskepulveret?
ofelia Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 ta i en spiseskje grønnsåpe der du har vanlig vaskemiddel. hvis de blir for lite tovet prøver du bare igjen
Supramundane Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Tips, det er bedre å tove de litt forsiktig første gangen. Heller tove to ganger enn alt for mye første gang!
smaksløk Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bruker aldri grønnsåpe i maskin...blir bare mye skum...Går helt fint uten også, jo mer du har i maskinen desto mer tovet blir det.
muesli Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 kor mange grader skal det vere? eller skal det vere på minimum? har helt glemt det
Supramundane Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg pleier heller ikke bruke grønnsåpe. Jeg tover på 40C først, og så kanskje en gang til på 30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå