Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om dette er rette forumet, men prøver her.

Tok en angrepille på mandagen, i dag fikk jeg småblødninger, vil det si at det antageligvis er "i orden"? Eller kan man få småblødninger uavhengig om angrepillen har hatt effekt eller ikke?

Var nemlig litt sein med å ta angrepillen så er litt bekymra, skulle egentlig tatt en på søndagsmorgenen, altså rett etterpå, men måtte vente til apotekene åpnet på mandagen før jeg fikk kjøpt.

Håper på svar, for jeg vet ikke helt hva som kan forventes, og om dette er vanlig eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt angrepille to ganger. Begge gangene blødde jeg etterpå. Vet ikke om det er noen garanti for at alt er iorden, men jeg har som sagt opplevd det samme. Hvis du vil være sikker kan du kjøpe en graviditetstest.

lykke til.

Gjest utlogget kaori
Skrevet

Orker ikke logge inn.

Nå har jeg plutselig fått ordentlig mensen,nesten mer enn vanlig også.

Enda jeg egentlig ikke skulle ha det før rundt den 16-17 feb, er dette vanlig? Kommer jeg til å få enda en ny runde med mensen den 16 eller er den nå blitt forflyttet og jeg kan være noenlunde sikker på at jeg ikke er gravid?

Sto på pakken at hvis mensen ble forsinket med mer enn 5 dager så burde man ta graviditetstest, derfor jeg lurer om jeg burde forvente en runde til med mensen til vanlig tid eller bare regne denne som denne månedens tante rød?

Skrevet

Ingen som vet? Er det vanlig å plutselig få mensen rett etter angrepillen selv om man egentlig ikke skal ha den på over to uker etter?

Skrevet

"Etter bruk av NorLevo er menstruasjonen vanligvis normal, men kan i noen tilfeller komme noen dager tidligere eller senere enn forventet. Ved forsinket menstruasjon med mer enn 5 dager eller unormal blødning på forventet menstrasjonstidspunkt, bør det tas en graviditetstest."

Det er jo bare å ta en graviditetstest hvis du er så i tvil.

Skrevet

Jo men dette er jo snakk om to uker, ikke noen dager.

Er det ikke sånn at man ikke kan ta en graviditetstest før etter tre uker fra den eventuelle befruktningen, for ellers vil det ikke vises på en grav.test?

Skrevet

Hvis du skulle hatt mensen den 16. og fikk det den 10., så er det noen dager i mine øyne i hvert fall. Er uansett umulig for noen her å si om du er gravid eller om du får "dobbel mens". Du kan ta en graviditetstest to uker etter at du tror du ble befruktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...